Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:25:01 GMT

هدف اول تیم ملی والیبال محقق شد/ دنبال قهرمانی آسیا هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۲۸۴

هدف اول تیم ملی والیبال محقق شد/ دنبال قهرمانی آسیا هستیم

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیروزی ایران مقابل تیم ملی والیبال قطر و راهیابی به مسابقات انتخابی المپیک گفت: تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا دو هدف دارد. نخست راهیابی به مسابقات انتخابی المپیک که با شکست تیم قطر محقق شد و دوم قهرمانی در آسیا است. باید در این مسابقات به حدی خوب بازی کنیم که در مراحل بعد و انتخابی المپیک رقبا نتوانند برای تیم ملی دردسرساز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار مهم است که بازیکنان این مسابقات را با قدرت پشت سر بگذارند.

مربی تیم ملی ادامه داد: پس از قهرمانی آسیا عازم جام جهانی هستیم و باید بازیکنان را در شرایط ایده آل حفظ کنیم و به همه بازی دهیم تا در شرایط مسابقه قرار گیرند و در جام جهانی بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره وضعیت موسوی نیز گفت: موسوی از ناحیه کتف ناراحتی کوچکی دارد که آسیب جدی نیست فقط نمی‌خواهیم به او فشار زیادی وارد کنیم. در بازی با استرالیا نیز سعی بر همین است تا به او فشار وارد نکنیم که کتف او سالم شود تا در بازی‌های پایانی دچار مشکل نشویم.

اکبری در پاسخ به این سوال که در بازی با قطر نمایش بهتری نسبت به سریلانکا داشتیم دلیل چه بود؟ گفت: بازی با سریلانکا نخستین مسابقه بود. همیشه بازی مقابل تیم‌هایی که از نظر فنی در سطح پایین تری از ما قرار دارند مشکل است چرا که بازیکنان انگیزه کافی ندارند و نمی‌توانیم این انگیزه را به آنها منتقل کنیم. با تمام احترامی که برای سریلانکا قائل هستم اما بازیکنان انگیزه کافی نداشتند. اما مقابل تیم های قوی ملی پوشان با انگیزه بهتری بازی می‌کنند.

مربی تیم ملی درباره بازی امروز مقابل استرالیا گفت: استرالیا تیم خوبی است که در لیگ ملت ها مقابل تیم های قدرتمند نمایش خوبی داشت. مجددا توماس ادگار پشت خط زن ۲متر دوازده سانتی متری خود را به تیم ملی دعوت کرده اند و برای این بازی مسابقات هدف گذاری انجام داده‌اند.

اکبری در پایان درباره سکوهای خالی آزادی گفت: در ابتدای مسابقات قرار داریم و طبیعی است که در دور مقدماتی سکوها خالی باشد. هر چه به مراحل نهایی نزدیک تر شویم تماشاگران بیش تر خواهد شد.

کد خبر 4718478 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان اکبری تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی بسکتبال والیبال مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال امید ایران فوتسال تیم ملی والیبال ایران تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی