Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:16:03 GMT

مالباختگان،به سامانه "نما" مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۲۹۵

مالباختگان،به سامانه 'نما' مراجعه کنند

سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:  شماره سریال اموالی که به سرقت می‌رود در این سامانه ثبت می‌شود تا بعد از کشف، به صاحبان آن بازگردانده شود.

او افزود: با راه اندازی سامانه نما، شماره سریال اموال مسروقه به صورت متمرکز ثبت و به محض اینکه اموال کشف شوند از طریق این سامانه و ثبت شماره سریال اموال مسروقه، به صاحبان آن دسترسی می‌یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس آگاهی استان زنجان یادآور شد: ضروری است تا شهروندان حتما شماره سریال اموال خود را یادداشت کنند تا هنگام سرقت و کشف آن توسط پلیس، از طریق این سامانه مال خود را شناسایی و و آن را تحویل بگیرند.   انتهای پیام/ن   سامانه نما در بستر اینترنت راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز شرایط جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی را برای استان انتظار داریم که گاهی با وزش باد همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا پیش از ظهر فردا ادامه دارد، افزود: از بعدازظهر فردا شاهد نفوذ امواج ضعیفی به استان خواهیم بود که منجر به افزایش ناپایداری، پوشش ابر و افزایش نسبی سرعت وزش باد می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: تا روز چهارشنبه هفته بعد این امواج همچنان در استان مستقر خواهد بود و از بعدازظهر جمعه تا چهارشنبه هفته بعد احتمال رگبار باران خفیف و پراکنده و رعد و برق در استان وجود دارد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۹ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.


دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • تقویت سامانه بارشی در زنجان
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر