Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:39:40 GMT

تقدیر رییس شورای شهر از پاکبانان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۳۱۲

رییس شورای شهر تهران از خدمات ارزنده پاکبانان در نظافت شهر تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در ابتدای جلسه صبح امروز شورای شهر تهران با اشاره به خدمات ارائه شده توسط پاکبانان در مراسمات عزاداری امام حسین (ع) گفت: تشکر ویژه‌ای از همکاران زحمت‌کشم در مدیریت شهری به خصوص پاکبانان عزیز دارم که با نظافت شهر نقش پررنگی در خدمات به بارگاه امام حسین (ع) ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برخی اعضای شورای شهر به دلیل مشارکت در نظافت شهر با همکاری شهروندان، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد کاهش سد معبر در حضور دسته‌جات در خیابان‌ها و توجه بیشتر به نماز در هیات‌های عزاداری بودیم.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد ارتحال آیت‌الله طالقانی با بیان این‌که این فرد زندگی خود را وقف مبارزه با استبداد و استعمار کرد، ادامه داد: آیت‌الله طالقانی از سوی امام خمینی (ره) به عنوان ابوذر زمان نام گرفت و جایگاه این فرد در انقلاب به حدی بود که ایشان پس از شهادت استاد مطهری به عنوان رییس شورای انقلاب انتخاب شده و خطبه‌های ماندگاری را در مهم‌ترین تریبون انقلاب یعنی نماز جمعه داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران محسن هاشمی رفسنجانی پاکبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود