Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پس از پیروزی در دیدار حساس هفته پنجم لیگ برتر گفت: پنج موقعیت گل صد در صد را از دست دادیم و داوری هم به نفع ما نبود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

عاطفه رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از پیروزی در دیدار حساس هفته پنجم لیگ برتر فوتسال برابر هیئت خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به جایگاه دو تیم در رتبه دوم جدول، مسابقه حساسی برای هر دو تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تثبیت جایگاه دومی تیم‌مان باید 3 امتیاز این مسابقه را کسب می‌کردیم.

وی افزود: در دقایق آخر نیمه اول مسابقه موفق شدیم به گل برسیم و در نیمه دوم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کردیم. شاگردانم خیلی خوب کار کردند و در دفاع کم اشتباه بودند. در حمله نیز اگرچه چهار گل به ثمر رساندیم اما 4 یا 5 موقعیت گل صددرصد را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که از این مسابقه نتیجه گرفتیم و به دلیل اینکه سایپا در این هفته بازی نداشت به صدر جدول رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان با بیان این مطلب که داوری مسابقه خوب بوده است، اظهار داشت: داوری این مسابقه بد نبود. داوری اشتباهاتی داشت اما فکر نمی‌کنم در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده باشد و نتیجه را عوض کند.

وی درخصوص صحبت‌های سرمربی هیئت خراسان رضوی درباره استفاده از داوران اصفهانی گفت: اگر ایشان درباره داوری اینگونه گفته‌‌اند که داوران اصفهانی به دلیل اینکه تیم ما دو بازیکن اصفهانی داشته نباید از داور اصفهانی استفاده کند، باید بگویم در تیم ما بازیکنانی از زنجان، تهران، اصفهان و آبادان هستند. اگر داور از هر شهری انتخاب کنند و بگویند به نفع ما سوت زده‌اند غیر حرفه ای است و می خواهند باخت شان را توجیه کنند. ما تیم رفسنجان هستیم، ربطی ندارد داور بازی از اصفهان یا شهر دیگری باشد. مهم این است بازی را طوری سوت بزند که به نفع تیمی نباشد.

رضایی درباره جایگاه موقت تیمش در صدر جدول مسابقات اظهار داشت: ما یک شکست برابر سایپا داریم اما هنوز هفت مسابقه دیگر باقی مانده است و معلوم نیست چه اتفاقی رخ دهد. تیم سایپا شاید امتیاز از دست بدهد. به هر حال تیم ما برای قهرمانی لیگ برتر باید تمام مسابقاتش را با پیروزی پشت سربگذارد و شکست نیم فصل اول مقابل سایپا را نیز جبران کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی: به داوری باختیم


انتهای پیام/

R1434/P/S29,3,27,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصوبه هیئت‌رئیسه فدراسیون درباره شرایط کاندیداهای هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور، خراسان رضوی هم ثبت‌نام را آغاز کرد که احسان اصولی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون و رئیس فعلی هیئت خراسان رضوی به عنوان اولین نفر ثبت نامش را قطعی کرد. 

در کنار او محسن ترکی داور بازنشسته فوتبال، محمود قربانیار معاون فعلی و جعفر قدیری معاون اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه رضوی‌راد از فعالین اقتصادی موفق شدند از فیلتر‌های فدراسیون گذر کنند.

در این بین افرادی مثل محسن قهرمانی به دلیل نداشتن سوابق لازم صلاحیت‌شان احراز نشد و حسن کامرانی‌فر هم حاضر نشد ثبت نام کند. نکته عجیب اینکه با شرایطی که هیئت‌رئیسه در نظر گرفته است حتی کسی مثل خداداد عزیزی نیز  نمی‌توانست تایید صلاحیت شود و ثبت نام هم نکرد!

پس از این ثبت‌نام‌ها در حالی که می‌رفت تا پروسه انتخابات برگزار شود، تاج‌فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی مصاحبه‌ای صراحتاً اعلام کرد که صلاحیت احسان اصولی رئیس فعلی هیئت فوتبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون تایید نشده و انتخابات بدون حضور او برگزار خواهد شد. اصولی و فدراسیون اما نظری خلاف این ماجرا داشتند و مدعی بودند چیزی مبنی بر رد صلاحیت احسان اصولی به فدراسیون ابلاغ نشده است.

تاج‌فیروز اما مدعی بود اصولی یکی از مهم‌ترین نیازهای ریاست هیئت یعنی اقامت در شهر مشهد را دارا نیست و نباید دوباره رئیس هیئت فوتبال شود.

این ماجرا و درگیری‌ها ادامه داشت و جلسات متعددی بین مسئولان فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و در نهایت طرفین به شکل جدیدی از تعامل رضایت دادند.

به این ترتیب قرار بر این شد تا تمامی ثبت‌نام‌های دوره قبلی ملغی و متقاضیان مجددا برای ثبت‌نام اقدام کنند، این البته چیزی نبود که اداره کل ورزش و جوانان مدنظر داشته باشد، چرا که می‌توانست از بین 4گزینه باقی‌مانده گزینه مورد اعتماد خودش را انتخاب کند.

فدراسیون اما به این بهانه که از زمان ثبت‌نام‌ها بیش از 3ماه گذشته اعلام کرد اگر قرار است اصولی حضور نداشته باشد، بایستی پروسه ثبت‌نام از ابتدا انجام شود و دیروز اطلاعیه ثبت‌نام متقاضیان ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی منتشر شد؛ متقاضیانی که بنابر تعهد فدراسیون به اداره ورزش استان، احسان اصولی در بین‌شان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است