Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد جواد حق شناس روز یکشنبه در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای افزود: مدتی است پروژه تخریب و دروغ افکنی تبدیل به دستور کار برای برخی از مرتبطین با حوزه رسانه شده است و ناآگاهانه به شیپوری می دمند که هیچ کس و مرجعی از آن سود نمی برد.
وی گفت: برغم تکذیب هایی که توسط روابط عمومی شهرداری و شورا صورت گرفته است باز از نشر اخبار نادرست کوتاه نمی آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس ادامه داد: در دوسال گذشته در کمیسیون نامگذاری شورای شهر حدود ۳۸ درصد نامگذاری ها به نام شهیدان انقلاب دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: حتی یک گزارش از بنیاد شهید و خانواده شهیدان درخصوص بی توجهی و حتی کم توجهی و خصوصا در خصوص زدودن عنوان شهید از پلاک های نامگذاری شده گزارشی نشده است.

عضو شورای تهران خاطر نشان کرد: در برخی گزارش های محدود از مغایرت تابلوهای پرچمی با تابلوهای معابر در دوره پیشین شهرداری مربوط به سال ۹۴ مطرح که بر اساس دستور شهردار همین تعداد محدود نیز اصلاح شده است.
 تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر محمدجواد حق شناس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از اقدامات شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این شرکت در زمینه توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی به خوبی عمل کرده و یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه ملی کوه نور صفه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از روابط عمومی شهرداری می‌خواهیم بسیاری از پروژه‌هایی که در شهر اصفهان وجود دارد و دیگر شهرها از آن محروم هستند را در رسانه ملی و خبرگزاری‌ها تبلیغ کند.

کد خبر 744398

دیگر خبرها

  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • سودجویان حریم شهر زیر ذره‌بین شهرداری | حریم این منطقه دردسرساز شد
  • در صدوبیست و هشتمین نشست شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • ناامید کردن مردم از مدیریت شهری کار پسندیده‌ای نیست
  • بررسی مسائل فی ما بین بهزیستی و مدیریت شهری تهران در صحن شورای شهر