Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مدیران کاروان‌هایی که پارسال در سامانه جمعیت خدمتگزاران زائرین پیاده نام نویسی کردند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و صرفا باید اطلاعات خود را تکمیل کنند.

او ادامه داد: متقاضیان علاوه بر تکمیل اطلاعات مربوطه باید تصویر عکس، کارت ملی و شناسنامه خود را بارگذاری کرده و می‌توانند جهت دریافت فرم معرفی نامه به فرمانداری، بخشداری، بهداری و یا سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه مدیران کاروان‌ها در همایش جمعیت خدمتگزاران در مشهد باید اصل معرفی نامه خود را به همراه داشته باشند، بیان کرد:مدیران کاروان ها می توانند حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۴۰ نفر در کاروان خود پذیرا باشند و در هر کاروان حتما باید روحانی، مداح و فردی آشنا به مسائل دینی و اسلامی حضور داشته باشد.

او با تأکید بر اینکه، تاریخ دقیق ورود به مشهد باید توسط مدیر کاروان مشخص شود، گفت:  ثبت نام در سامانه زائران پیاده امام رضا دو ویژگی دارد، اول اینکه مسیر تردد مشخص می‌شود و دوم اینکه هماهنگی های لازم با ایستگاه‌های بین راهی، خدمات جاده ای، اسکان شبانه و درمان رایگان جهت رفاه حال زائران پیاده انجام می گیرد.

رضایی بیان کرد: از ابتدای محرم تاکنون، ۵۰۰ مدیر کاروان از ۱۴ استان کشور  در پایگاه اینترنتی www.zaerin۸.com نام نویسی کردند.

 

انتهای پیام//ف. غ

  آخر شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام کاروان پیاده به مشهد است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شجاع افزود: امسال ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌ قبل ثبت‌نام شده‌اند. وی گفت: تعداد ۵ هزار و ۳۹۰ زائر از مشهد در قالب ۳۷ کاروان و ۳ هزار و ۹۷۵ زائر از شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی هم گفت: اعزام زائران عمره مفردهاز امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از سرگرفته شد.  
محمود امانی‌بنی افزود: در همین زمینه نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام شدند.  
امانی‌بنی از پیش‌بینی تمام تمهیدات برای عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده درحالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

دیگر خبرها

  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام زائران عمره به عربستان از ۱۱ ایستگاه پروازی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف
  • اعزام اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی