Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@18:18:41 GMT

هادی چوپانان مقام سوم مستر المپیا را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۸۰۴

هادی چوپانان مقام سوم مستر المپیا را کسب کرد

هادی چوپان قهرمان حرفه ای پرورش اندام ایران با شایستگی به عنوان سومی رقابت های مستر المپیا دست یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هادی چوپان قهرمان حرفه ای پرورش اندام ایران با درخششی مثال زدنی در رقابت های مستر المپیا ٢٠١٩ توانست به عنوان ارزشمند سومی این رقابت ها دست یافته و افتخاری بزرگ را برای ایران کسب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی همچنین از نگاه مردمی قهرمان مستر المپیا شد و کمربند قهرمانی را نیز دریافت کرد.

کد خبر 389494

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مستر المپیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • تصاویر هوش مصنوعی از هادی چوپان
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس