Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@17:38:20 GMT

دلیل اصلی برکناری برانکو چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۸۵۹

دلیل اصلی برکناری برانکو چیست؟

به گزارش وانانیوز،   برانکو ایوانکوویچ شب گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی الاهلی عربستان برکنار شد، اما این اتفاق در حالی رقم خورد که روزنامه الریاضی از اتفاق عجیب و جالبی پرده برداشته است؛ این که دلیل اخراج ایوانکوویچ صحبت او درباره سوما بود. برانکو در این خصوص گفته بود که نیمکت نشینی سوما مهم نیست چرا مهاجمان باکیفیت دیگری در بازار نقل و انتقالات موجود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین خاطر مدیران الاهلی از صبح روز بازی با الوحده برگه اخراج ایوانکوویچ را امضا کردند و در واقع منتظر نتیجه بازی بودند تا آن را اعلام کنند.
شب گذشته سوما اگرچه یک گل دیرهنگام برای تیمش زد، اما با هدر دادن یک پنالتی و چند موقعیت خوب، نقش پررنگی در شکست تیمش برابر الوحده داشت.
برانکو در حالی از سمت خود به عنوان سرمربی الاهلی اخراج شد که در میانه‌های تابستان موضوع تاخیر در پرداخت مطالبات او به عنوان سرمربی پرسپولیس، مهم‌ترین اتفاق در حوزه اخبار این باشگاه بود. هواداران نگران از غیبت برانکو و احتمال جدایی او بودند و به همین خاطر سه روز متوالی در مقابل باشگاه پرسپولیس برای حمایت از این مربی تجمع کردند، اما در نهایت سرمربی کروات به ایران برنگشت و پس از این که در اتریش از کمپ تمرینی الاهلی بازدید کرد، راهی جده شد و هدایت تیم سبزپوش سعودی را برعهده گرفت.
کار او در عربستان با پیروزی‌های متوالی در دیدار‌های دوستانه آغاز شد. در کنار این، برانکو ایوانکوویچ هرروز شاهد تحقق اهداف نقل و انتقالاتی اش بود و در شرایطی که همه چیز برای یک شروع خوب در تیم جدید آماده می‌شد، دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با تیم قدرتمند الهلال فرا رسید. شاگردان ایوانکوویچ در خانه با نتیجه ۴-۲ به الهلال باختند تا شروع تلخی را در استادیوم خانگی داشته باشند.
مدیران الاهلی که در پنجره تابستانی اروین زوکانوویچ را از جنوا، لوکاس لیما را از نانت و الویس ساریچ را از سوون سامسونگ خریده بودند و چند انتقال بزرگ دیگر هم داشتند، از این نتیجه شوکه شدند و در میان اعتراض هواداران به حمایت از کادرفنی پرداختند، اما مشخص بود که اوضاع برای برانکو و کادرش خوب پیش نمی‌رود.
در لیگ، کار با یک مساوی خانگی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده العداله آغاز شد. الاهلی، اما بازی دوم را با وجود اخراج یک بازیکن به نفع خود تمام کرد تا نخستین برد با برانکو رقم بخورد. اگرچه برانکو اوضاع را تا حدی سروسامان داده بود، اما موضوعاتی نظیر اختلاف نظر با عمر سوما شرایط را برای برانکو سخت کرده بود. در نهایت شکست مقابل الوحده باعث شد تا مدیران کم طاقت الاهلی تصمیم بگیرند ۸۸ روز پس از انتصاب ایوانکوویچ به عنوان مرد اول نیمکت تیمشان، او را اخراج کنند.
دوران حضور برانکو در عربستان همچون نوبت قبلی با اتفاقات تلخ به پایان رسید. پیش‌تر او در الاتفاق از سمتش اخراج شد و بازهم نتوانست در لیگ حرفه‌ای عربستان به توفیق برسد. اما این زودترین برکناری برانکو نیست. وی پیش از حضور در پرسپولیس تنها یک ماه سرمربی دینامو زاگرب شد و پس از انجام ۵ بازی، جای خود را به مربی جدید داد.
نکته جالب این که پرسپولیسِ برانکو در سه بازی نخست لیگ پانزدهم تنها یک امتیاز کسب کرده بود و در واقع پروفسور به عنوان سرمربی در جمع سرخپوشان پایتخت شروعی به مراتب بدتر از این را تجربه کرد، اما در ادامه موفق شد ۷ جام قهرمانی را با این تیم بالای سر ببرد.

منبع: وانا

کلیدواژه: برانکو ایوانکویچ الاهلی عربستان عمر السومه لیگ برتر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در دربی دلامادونینا با نتیجه 2-1 مقابل اینتر شکست خورد تا قهرمانی این تیم را مسجل کند.

تیم تحت هدایت استفانو پیولی این فرصت را داشت که در صورت امتیاز گرفتن از اینتر، شانس قهرمانی خود به عنوان تیم دوم را کمی پررنگ کند اما شکست در بازی امشب همه معادلات را نابود کرد.

استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان پس از شکست تیمش در این بازی حساس با میکروفون دازن صحبت کرد: "من به رختکن رفتم تا بازیکنانم را تشویق کنم. سعی کردم به بازیکنانم روحیه بدهم، چون باید فصل را به خوبی تمام کنیم و شنبه بازی مهمی داریم. متاسفانه حتی این بار هم نتوانستیم دربی را به تساوی بکشیم."

از نحوه حملات تیم ناراضی بودید؟

از نظر تاکتیکی ناامید شده‌ایم، ما می‌خواستیم برابری عددی را حذف کنیم و خیلی جلو نباشیم و سپس در ضدحملات فضا پیدا کنیم. اینتر در نیمه اول روی ضربه کرنر و در ضد حملات به ما ضربه زد. می‌خواستیم پایین‌تر دفاع کنیم تا اتفاقی که شاهد اتفاقی که در نیمه دوم افتاد نباشیم و گل دوم شرایط را پیچیده کرد، اما تیم جنگید.

فصل را چگونه تحلیل می‌کنید؟

اینتر تنها یک بازی را باخت، تقریباً به اشتباه خودش هم باخت. آن‌ها 3/4 سال است که قوی‌ترین ترکیب را در ایتالیا دارند. در ماهی که 2 شکست و 2 تساوی داشتیم، آن‌ها خوب کار کردند و این یعنی ک از همه قوی‌‌تر هستند و باید بهتر کار کنیم.

دوران حضور شما در میلان تمام شده است؟

نمی‌دانم. 12 ماه پیش به نظر می‌رسید که می‌خواهند اینزاگی را اخراج کنند، سپس او تمام کارهایی که می‌بینید را انجام داد. من در میلان وضعیت خوبی دارم، باید فصل را به خوبی تمام کنیم و بعد در مورد آن صحبت کنیم.

دیگر خبرها

  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!