Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@21:07:01 GMT

تقدیر رییس شورای شهر از پاکبانان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۹۴۳

به گزارش وانانیوز، 

محسن هاشمی در ابتدای جلسه صبح امروز شورای شهر تهران با اشاره به خدمات ارائه شده توسط پاکبانان در مراسمات عزاداری امام حسین (ع) گفت: تشکر ویژه‌ای از همکاران زحمت‌کشم در مدیریت شهری به خصوص پاکبانان عزیز دارم که با نظافت شهر نقش پررنگی در خدمات به بارگاه امام حسین (ع) ایفا کردند.

وی همچنین از برخی اعضای شورای شهر به دلیل مشارکت در نظافت شهر با همکاری شهروندان، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد کاهش سد معبر در حضور دسته‌جات در خیابان‌ها و توجه بیشتر به نماز در هیات‌های عزاداری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد ارتحال آیت‌الله طالقانی با بیان این‌که این فرد زندگی خود را وقف مبارزه با استبداد و استعمار کرد، ادامه داد: آیت‌الله طالقانی از سوی امام خمینی (ره) به عنوان ابوذر زمان نام گرفت و جایگاه این فرد در انقلاب به حدی بود که ایشان پس از شهادت استاد مطهری به عنوان رییس شورای انقلاب انتخاب شده و خطبه‌های ماندگاری را در مهم‌ترین تریبون انقلاب یعنی نماز جمعه داشتند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران محسن هاشمی رفسنجانی پاکبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!

به گزارش جماران؛ شارل میشل، رئیس شورای اروپا در پیامی در شبکه اجتماعی اکس خطاب به دونالد ترامپ نوشت: از پوتین نترس. ما که از او نمی ترسیم.

میشل خطاب به ترامپ افزود: به حقایق توجه کن. ارقام خودشان گویا هستند. اتحادیه اروپا 143 میلیارد یورو (150 میلیارد دلار) به اوکراین کمک کرده است.

شایان ذکر است که این نگرانی وجود دارد که ترامپ در صورت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور آمریکا کمک به اوکراین را قطع کند و این کشور را در دفاع از خاکش مقابل روسیه تنها بگذارد.

 

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت
  • عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور