Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@10:42:31 GMT

معاون اجرایی بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۹۹۵

معاون اجرایی بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تبریز، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی فرید نقوی را به سمت عضو هیات عامل و معاون اجرایی بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب کرد.

در متن این ابلاغ خطاب به فرید نقوی آمده است: با عنایت به تصویب آئین نامه نحوه اداره مراکز درمانی دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای مرکزی دانشگاه نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و حسب ماده 9 آیین نامه مذکور بنا به پیشنهاد معاون محترم علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بعنوان عضو هیات عامل و معاون اجرایی بیمارستان امام سجاد (ع) تبریز منصوب می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید نقوی دانش آموخته کارشناسی ارشد مشاوره از دانشگاه آزاد اسلامی ابهر است و پیش از این مدیریت امور دانشجویان و مدیریت فارغ التحصیلان واحد تبریز، دبیر کمیته انضباطی دانشجویی، عضویت در کارگروه گزینش اساتید و کارکنان واحد تبریز و مدیریت اداری بیمارستان امام سجاد(ع) را در سوابق کاری خود دارد.

انتهای پیام /

316 / 167 بیمارستان امام سجاد فرید نقوی معاون اجرایی بیمارستان امام سجاد (ع) تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیمارستان امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هفتاد و هفتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرگز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه؛ ۳ عضو سیمین سمیعی  ۳۴ ساله  برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: قرنیه‌های زنده یاد سیمین سمیعی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست مرحومه  برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

وی گفت: زنده یاد سیمین سمیعی از بیمارستان امام رضا (ع)  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش؛ تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • فیلم/ پخش دعای اهل الثغور امام سجاد در کاظمین در زمان حمله موشکی ایران
  • معاون حوزه وزارتی وزارت علوم منصوب شد
  • معاون حوزه وزارتی منصوب شد