Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@21:08:27 GMT

پلیس راهور خواستار شناور شدن ساعت کار ادارات شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۰۵۳

پلیس راهور خواستار شناور شدن ساعت کار ادارات شد

سردار سید کمال هادیان‌فر صبح امروز در نشست خبری با اشاره به سپری شدن طرح تابستانی، اظهار کرد: در هزار و ۴۷ شهر کشور مراسمات ایام دهه نخست محرم بدون هیچ مشکلی سپری شد و هیچ حادثه‌ای روی نداد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال جاری براساس آمار‌های پزشکی قانونی، بالغ بر پنج هزار و ۸۳۳ نفر در جاده‌ها و معابر شهری بر اثر تصادف جان باختند که هزار و ۴۳۶ نفر در شهر‌ها و مابقی در جاده‌های کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان ترافیکی مربوط به جاده‌های کشور است و تقریباً ۱۲۳ هزار نفر در این چهار ماه بر اثر تصادفات مصدوم شدند.

این مقام انتظامی درباره تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس نیز گفت: ۱۲۲ هزار وسیله با ظرفیت دو و نیم میلیون دانش‌آموز برای جابه‌جایی آماده هستند.

هادیان‌فر با بیان اینکه در کشور ۱۸ میلیون دانش‌آموز و دانشجو وجود دارد، از بهره‌برداری از ظرفیت ۱۱ هزار همیار پلیس در حوزه ترافیکی خبر داد.

وی متذکر شد: ۱۴ هزار نفر نیروی پلیس راهور در شهر‌ها در اول مهر آماده فعالیت هستند و سعی داریم اول مهر را با کمترین گره‌ها و حوادث ترافیکی برگزار کنیم. پیش‌بینی می‌شود وضعیت ترافیک نسبت به ماه قبل ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد که از استانداران خواستیم دو ساعت، ساعت اداری ادارات را شناور قرار دهند تا در روز‌های نخست مهر تا روز ۱۰ مهر ماه پیک ترافیک نداشته باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راهور ساعت کاری ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز