Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 7 مهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون دو جلسه برای برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس از مهمترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است، افزود: هدف از برگزاری این هفته ارتقای روحیه مقاومت، ولایتمداری، ایثار و شهادت در جامعه و وحدت بین نیروهای مسلح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌ها با رویکرد شعار «ما پیروزیم» اقدام خواهیم کرد، بیان کرد: سیاست اجرای برنامه‌های این هفته بهره‌گیری از ظرفیت نهضت عاشورا است و اعتقاد داریم که دفاع مقدس ادامه حماسه عاشورا است.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در کرمان در روز 31 شهریور با محوریت سپاه ثارالله استان کرمان برگزار می‌شود تأکید کرد: در جلسه قبل مصوب شد که اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های پیشنهادی خود با محوریت مردمی بودن را ارائه کنند.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه دوره آموزشی آشنایی با دفاع مقدس ویژه مدیران ارشد استان برگزار می‌شود، بیان کرد: شب خاطره گرامیداشت حماسه عملیات ثامن‌الائمه و هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد ابوالحسنی دفاع مقدس عاشورا مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد، تاکید کرد: این سایت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سایت در شهر سمنان به مساحت دو و نیم هکتار برای ۱۱ هزار واحد مسکونی محسوب می‌شود.

وی افزود: این سایت در قالب طرح قطعات مسکونی که در این سایت با تراکم مصوب به واجدین شرایط به صورت خودساز واگذار می‌شود

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: متقاضیان می‌توانند بعد از واگذاری زمین توسط راه و شهرسازی نسبت به اخذ پروانه از شهرداری و تسهیلات بانکی از بانک مربوطه، ساخت و ساز خود را شروع خواهند کرد.

حمیدی افزود: واگذاری اراضی در این سایت مشابه سایت شهرک روزیه و به صورت خودساز خواهد بود.

به گزارش مهر، امروز استان سمنان میزبان هیأت دولت و رئیس جمهور است.

کد خبر 6081988

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است