Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@15:08:36 GMT

توطئه خانوادگی برای قتل شوهر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۰۷۰

توطئه خانوادگی برای قتل شوهر

زن جنایتکار با همدستی برادرانش و مردی غریبه نقشه قتل همسرش را طراحی و اجرا کرد. یک هفته قبل مأموران پلیس راه از یک تصادف مرگبار در جاده امامزاده ابراهیم شهرستان دشتستان با خبر شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد یک دستگاه موتورسیکلت در جاده واژگون شده و راکب آن که مردی افغانستانی بود در این حادثه جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

--- سرهنگ فرامرز ملکوتی- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان- به ایسنا گفت: از آنجا که صحنه تصادف مشکوک بود علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان نیز در محل حضور یافتند. کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری اطلاعات لازم در محل حادثه و بعد از بررسی‌های کارشناسی و اطلاعات دقیق میدانی دریافتند مرد جوان در محلی دیگر به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان برای منحرف ساختن مسیر تحقیقات جنایی صحنه تصادف و واژگونی موتورسیکلت را ترتیب داده‌اند.
بدین ترتیب کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی به همسر مقتول و دو برادرش مظنون شدند. با دستگیری و بازجویی از آنها همسر مقتول ضمن اعتراف به قتل اقرار کرد که به‌دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را با همدستی دو برادرش و یک مرد دیگر با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.
 متهمان پس از اقرار به قتل و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ ملکوتی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس یکی دیگر از افراد مرتبط با این قتل را که در حال حاضر متواری است شناسایی کرده‌اند و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد