Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@08:56:06 GMT

سید محمد حسینی: به چیزی جز برد مقابل مس فکر نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۰۹۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی مدافع جوان و آینده‌دار تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: خداروشکر همه چیز خوب است. تمرینات بسیار خوب و منظمی را پیگیری کردیم و تمام ایده‌آل‌ها در تیم فراهم است و کمبود آنچنانی نداریم. آماده بازی با مس رفسنجان هستیم و می‌خواهیم خود را به صدر جدول برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص بازی با مس رفسنجان نیز گفت: بازی سختی پیش رو داریم. نمودار نتیجه گیری آنها نشان می‌دهد که هر هفته بهتر می‌شوند و نتایج خوبی کسب می‌کنند اما ما نیز در بازی‌های داخل خانه بسیار قدرتمندانه بازی می‌کنیم. برد هفته قبلمان مقابل مس کرمان گویای آن است که به حریفی باج نمی‌دهیم و مقابل مس رفسنجان نیز به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

حسینی ادامه داد: از خط دروازه تا خط حمله بازیکنانمان خوب هستند. به معنای واقعی کلمه تیم هستیم و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. صمیمیت در تیم ما اوج می‌زند و به همین خاطر است که تیم‌ها نمی‌توانند جلوی تیم ما خوب نتیجه بگیرند.

مدافع سرخپوشان پاکدشت در خاتمه اظهار داشت: حقمان این جای جدول نیست. ما اکنون می‌بایست صدرنشین می‌شدیم و اگر کمی بدشانسی از تیم ما بیرون برود، قطعا ما جزو گزینه‌های صعود خواهیم بود. البته اکنون نیز جزو گزینه‌ها هستیم ولی اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، اکنون با اختلاف بیشتری در صدر جدول حضور داشتیم. در پایان نیز از آقای نیکبخت بخاطر تیم خیلی خوبی که بستند تشکر می‌کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سید محمد حسینی لیگ یک مس رفسنجان لیگ دسته اول لیگ آزادگان سرخپوشان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود

محرومیت تعلیقی کاپیتان تیم فوتبال استقلال به قوت خود همچنان باقی است و او برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود.اما گزارش ها حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان