Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@21:17:41 GMT

پدر مسی با مسئولان تیم آمریکایی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۰۹۸



پدر فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با مسئولان یکی از تیم‌های لیگ ستارگان آمریکا دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از «سان» دیوید بکهام ستاره فوتبال انگلیس و یکی از برترین بازیکنان فوتبال اروپا در دو دهه اخیر در تلاش است تا در سال ۲۰۲۰ میلادی تیمی را در لیگ ستارگان آمریکا با نام اینتر میامی تاسیس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدت ها پیش نیز پیشنهاداتی را به برخی از مطرح ترین بازیکنان جهان همچون مسی، نیمار، رونالدو و همچنین برخی از مطرح ترین سرمربیان فوتبال جهان داده است.

به تازگی نیز شنیده می شود پدر لیونل مسی آرژانتینی با مسئولان «اینتر میامی» دیدار کرده و بیشتر از هر زمان دیگری شرایط و حواشی را برای جدایی مسی در سال ۲۰۲۰ از تیم بارسلونا ایجاد کرده است.

بندی در قرارداد مسی وجود دارد که اگر از تیمی در سال ۲۰۲۰ میلادی پیشنهاد داشته باشد می تواند قرارداد خود را فسخ کرده و راهی هر تیمی که بخواهد شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مسئولان استان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این دیدار گفت:در عملیات دیشب دست‌های ملت‌های مقاوم دنیا از جمله سوریه، عراق و یمن بر روی ماشه قرار داشت.

سردار رستم‌علی رفیعی آتانی با اشاره به ابعاد گسترده این عملیات اظهار داشت: این عملیات با رمز یا محمد رسول الله انجام شد و قطعا رژیم صهیونسیتی پس از این عملیات دیگر به خود اجازه نخواهد داد که اقدامی بر علیه جبهه مقاومت بکند.

سرهنگ طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان در این دیدار گفت: سپاه پاسداران با عملیات دیشب نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در هیچ شرایطی از مواضع خود درباره جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین کوتاه نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • حمایت مسئولان استان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی