Web Analytics Made Easy - Statcounter

۹۳۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت در سطح استان خراسان رضوی پرداخت شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: در سومین مرحله از پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان امسال مطالبات تیر ماه داروخانه ها و همچنین طی خرداد ماه سایر موسسات درمانی از جمله مراکز خدمت رسانی سطح یک روستاها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سید مرتضی وجدان افزود:  از این مبلغ ۵۴۰ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال مربوط به بخش دانشگاهی و مبلغ  ۳۸۰ میلیارد و  ۹۱۳ میلیون ریال مربوط به مطالبات بخش غیردانشگاهی بود.  

وی ادامه داد: همچنین در این راستا بطور علی الحساب تیر ماه ۱۳۹۸ مراکز درمانی سطح یک روستاها و ۶۰ درصد مطالبات تیر ماه داروخانه ها در خراسان رضوی تسویه شد.  

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: مطالبات خرداد ماه مراکز دیالیز، مطبهای پزشکان و دندانپزشکان نیز به صورت قطعی، ۷۰ درصد مطالبات خرداد ماه موسسات و دانشگاهها و  علی الحساب خرداد بیمارستانهای غیردانشگاهی در سطح این استان نیز پرداخت شده است.
وی افزود: به منظور تشویق پزشکان شرکت کننده در "طرح نسخه نویسی الکترونیک" نیز همه مطالبات اسناد پذیرش شده نسخ الکترونیکی در خراسان رضوی به صورت خارج از نوبت تا تیر ماه پرداخت شد.
وجدان گفت: هم اکنون ۹۰  درصد اسناد پذیرش شده مرداد ماه این گروه از پزشکان خراسانی نیز در حال پرداخت است.

۵۸  درصد از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش سازمان بیمه سلامت هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمه مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی