Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:49:19 GMT

مستندسازان برای «حقیقت» فقط یک هفته فرصت دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۱۱۷

مستندسازان برای «حقیقت» فقط یک هفته فرصت دارند

تهیه‌کنندگان و مستندسازان سینمای ایران برای شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، یک‌ هفته فرصت دارند.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت با اعلام این موضوع، اظهار کرد:متقاضیان محترم ضمن مطالعه آیین‌نامه‌ی جشنواره، تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۳۱شهریورماه ۱۳۹۸فرصت دارند که مشخصات جدیدترین آثار مستند خود را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irandocfest.ir ثبت کنند.

شهنام صفاجو افزود:روز اول مهرماه گزینه‌ی "ثبت‌نام" روی سایت جشنواره غیرفعال می‌شود و مستندسازانی که مشخصات اثر مستند خود را به ثبت رسانده و کد رهگیری گرفته‌اند، حداکثر تا دهم مهرماه فرصت دارند که نسخه نهایی فیلم خود را جهت بازبینی هیات انتخاب به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول ارائه نمایند که این مهلت تمدید نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره سینماحقیقت افزود: زمان و سال تولید آثار ارسالی به بخش مسابقه فیلم‎های مستند کارآفرینی این دوره‌ی جشنواره سینما حقیقت «آزاد» بوده و متقاضیان شرکت در این بخش ویژه هم تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند که آثار موضوعی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

صفاجو یادآور شد: اسامی فیلم‌های منتخب بخش «مسابقه ملی» جشنواره سینماحقیقت در سه گروه مستندهای کوتاه (تا ۴۰ دقیقه)، نیمه‌بلند (۴۰ تا ۷۰ دقیقه) و بلند (بالای ۷۰ دقیقه)، در نیمه دوم آبان‌ماه ۹۸اعلام خواهد شد.

به گفته وی، بخش‌های اصلی این دوره از جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت عبارتند از: مسابقه ملی (مستندهای کوتاه/ نیمه‌بلند/ بلند)، مسابقه بین‌الملل (مستندهای کوتاه/ نیمه‌بلند/ بلند)، جایزه شهید آوینی (فیلم‌های مستند حوزه‌ی مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)، مسابقه فیلم‎های مستند کارآفرینی،بخش‌های جنبی ملی و بین‌المللی، نکوداشت، کارگاه‌های تخصصی پژوهشی و بازار بین‌المللی عرضه و تولید فیلم مستند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی