Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، به گفته شخصی نزدیک به بولتون، اخراج ناگهانی مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا، پس از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ پیشنهاد کرد که برخی از تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران را به عنوان انگیزه‌ای برای ورود تهران به میز مذاکره لغو کند. اما بولتون برای رئیس‌جمهور روشن کرد که به شدت با این ایده مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی این مخالفت به مشاجره میان ترامپ و بولتون منجر شد.

صبح روز بعد از این مشاجره بولتون از کاخ سفید اخراج شد، اگرچه او و ترامپ درباره اینکه چه کسی این تصمیم را گرفته است اختلاف نظر دارند. رئیس‌جمهور گفته که وی را اخراج کرده است، درحالیکه بولتون گفته استعفا داده است.

بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی، حامی  برجسته کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ بود که برای تحت فشار قرار دادن اقتصاد ایران طراحی شده بود تا از این طریق ایران مجبور به انجام خواسته‌های دولت آمریکا شود. 

این منبع آگاه در پایان بار دیگر تاکید کرد که تمایل کاهش  تحریم های آمریکا علیه ایران از سوی ترامپ عامل اصلی برکناری بولتون بوده است. ترامپ در مورد کاهش تحریم‌ها بعد از خروج بولتون از کاخ سفید نیز گفت: باید ببینیم چه می‌شود.

پیش از این هم رسانه‌ها از احتمال کاهش تحریم‌ها از سوی ترامپ برای فراهم کردن مقدمات دیدار میان ترامپ و روحانی صحبت کرده بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا جان بولتون برجام ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • مشاجره نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره و دعوای نتانیاهو با بربوک
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد