Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد امروزه به دلایل مختلف یکی از جاده‌های ناامن به شمار می‌رود که روزانه خبر‌های بدی از تصادفات منجر به خسارت شدید شنیده می‌شود.

هر صبح بلا استثنا اخبار مربوط به تصادفات خونین توسط اورژانس و پلیس در فضای مجازی دست به دست می‌شود که یکی از دلایل آن غیر استاندارد بودن جاده‌ها و وجود نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص نقاط حادثه‌خیز به صورت لاک‌پشتی و کند این نقاط ترمیم می‌شوند و بنا به گفته فرمانده انتظامی استان جای تاسف است که در طول چند سال اخیر تعداد اندکی از این نقاط ترمیم شده‌اند.

به گفته سردار مهدی انصاری در طول ۵ سال گذشته تعداد نقاط حادثه‌خیز استان از ۹۵ نقطه تنها به ۶۵ نقطه رسیده که نشان دهنده کندی عملیات رفع این نقاط حادثه‌خیز است.

همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد از معدود استان‌های کشور است که در حال حاضر حتی یک کیلومتر آزادراه ندارد و برای استانی که ۲۵ درصد نفت کشور را تولید می‌کند زیبنده نیست.

انتهای پیام/ط

اقدام لاک‌پشتی در رفع نقاط حادثه‌

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر