Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@07:59:56 GMT

روحانی سالروز استقلال نیکاراگوآ را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۲۱۹

به گزارش الف،‌ متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای خوسه دانیل اورتگا ساآودرا

رئیس جمهوری نیکاراگوآ

فرا رسیدن سالروز استقلال جمهوری نیکاراگوآ را به جناب‌عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

ضمن ابراز خرسندی از گام‌های اخیر و جدی دو کشور جهت ارتقای همکاری‌ها، بر علاقمندی و اراده دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران برای تقویت پیوندهای دوستی و توسعه مناسبات اقتصادی فیمابین تأکید می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و نیکبختی و سربلندی مردم جمهوری نیکاراگوآ را مسألت دارم.

حسن روحانی. رئیس جمهوری اسلامی ایران  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در تماسی تلفنی، موفقیت عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران علیه اشغالگران صهیونیست در عمق اراضی اشغالی را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن شب گذشته در پیامی، عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی را به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان تبریک گفت.

المشاط در تماسی تلفنی، موفقیت عملیات وعده صادق ایران علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفته و بر حمایت یمن از این عملیات ایران و نیز حق پاسخگویی تهران به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد.

این مقام یمنی گفت که متاسفانه برخی کشورها در جهان هیچ اهمیتی به حقوق دیگران نمی‌دهند و ما امیدواریم خداوند متعال به ملت‌های ما و امت اسلامی قدرت بیشتری بدهد تا با زور بتوانیم حقوقمان را پس بگیریم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در ادامه مواضع بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران بعد از عملیات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران علیه اشغالگران را محکوم و تاکید کرد که این مواضع بسیار شرم‌آور بوده و بیانگر حمایت و تبعیت کورکورانه از صهیونیسم جهانی است.

مهدی المشاط همچنین در ادامه به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت مسلمان ایران درود فرستاده و این عملیات مهم و موفق ضد دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیلیمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

روز یکشنبه نیز دولت نجات ملی یمن مستقر در صنعا در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام مشروع، قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد است.

به گزارش تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی اواخر شنبه‌شب صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • واکنش حسن روحانی به عملیات سپاه علیه اسرائیل؛ ایران فقط پاسخ داد| امیدواریم حماقتشان را تکرار نکنند
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر