Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@07:17:59 GMT

کونته: هر بازی برای ما یک جنگ است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۲۴۱

کونته: هر بازی برای ما یک جنگ است

به گزارش وانانیوز، 

 شب گذشته در دیدار هفته سوم سری آ ایتالیا، اینترمیلان موفق شد با تک گل استفان سنسی مقابل اودینزه به برتری رسد. 

آنتونیو کونته پس از این دیدار گفت: ما باید در هر بازی، برای هر نتیجه و در هر شرایطی بجنگیم. من به بازیکنانم توضیح دادم که این دیدار بسیار سخت است و این 3 امتیاز چقدر برای ما ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما لایق این امتیاز بودیم ولی باید بگویم که اودینزه تا انتهای بازی واقعا خوب کار کرد. 

وی ادامه داد: ما باید تمام کنندگی بهتری داشته باشیم.من چیزهای احمقانه در روزنامه ها زیاد خواندم ولی مطمئنم که چیزی به قطع برای ما نیست. هر بازی یک جنگ برای ماست و سطح سری آ یقینا افزایش یافته است. 

مربی اینتر گفت: به بازیکنانم گفته بودم که اودینزه در دفاع عالی است و بسیار خوب ضد حمله می زند. ما از عقب بازی را آغاز می کردیم و اودینزه برای ما بسیار مشکل ایجاد کرد و این تیم برای حریفان نیز سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

وی در خصوص سانچس و گودین نیزگفت: گودین به ما تجربه و ثبات را می بخشد و در کنار دی فری استحکام بیشتری به دفاع ما می دهد. الکسیس نیز بسیار خاص بازی می کند و ما به حرکاتش در بازی نیازمندیم.من بازیکنان زیاد خوبی دارم و می توانم هر موقع لازم از آنها استفاده کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایانامروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.

شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و سری این دیدار ۲ بر صفر شد. ویل چری در این بازی با۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن بود.

کد خبر 6084839

دیگر خبرها

  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ