Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@12:58:42 GMT

نمایش دلاوری‌های رزمندگان با زبان هنر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۲۴۹

نمایش دلاوری‌های رزمندگان با زبان هنر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه هنری «ما تا آخر ایستاده‌ایم» روز یکشنبه (۳۱ شهریور ماه) در نگارخانه ابراهیمی‌نژاد افتتاح می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه هنری «ما تا آخر ایستاده‌ایم» با هدف بالا بردن فرهنگ مقاومت و احیای ارزش‌ها و دلاوری‌های مردم ایران در جریان دفاع مقدس با زبان هنر از تاریخ ۳۱ شهریور ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایشگاه با همکاری هنرمندان نهاد‌های مردمی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج، معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، اداره فرهنگی ارزش‌های دفاع مقدس سپاه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه برگزار می‌شود.

نمایشگاه هنری «ما تا آخر ایستاده‌ایم» به محمد طالبیان، سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی به پاس زحمات و سختی‌هایی که در دوران پیروزی انقلاب کشیده است، برگزار می‌شود.

نگارخانه ابراهیمی‌نژاد در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد، خیابان آهنگ واقع شده است و هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ امکان بازدید دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 8 سال دفاع مقدس 8 سال جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی 22 کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد