Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه "الرای" کویت امروز (یکشنبه) گزارش کرد، یک پهپاد ناشناس حریم هوایی این کشور را نقض و بر فراز کاخ امیر کویت پرواز کرده است.

به گزارش ایسنا، این روزنامه با استناد به منابع آگاه نوشت، دستگاه‌های امنیتی ذی‌ربط مطلع شده‌اند که پهپادی صبح روز شنبه حریم هوایی کویت را نقض کرده و در اطراف دار سلوی، کاخ امیر کویت در ارتفاع ۲۵۰ متری به پرواز درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع گفتند، اندازه این پهپاد بزرگ بوده و طولش به حدود سه متر می‌رسید و حجمی به انداره یک خودروی کوچک داشت و برای مدتی در حالی که نور جلویی خود را روشن کرده بود بر فراز دار سلوی پرواز و سپس منطقه را ترک کرده است.

به گفته این منابع، پهپاد مذکور از سمت دریا وارد کویت شده، به ساحل البدع نزدیک و نور جلویی خود را برای مدت یک دقیقه روشن کرد و پس از آن بر فراز کاخ دارسلوی به پرواز درآمد و محدوده البدع را دور زده و سپس به سمت داخل شهر کویت پرواز کرد.

منابع محلی جزئیات بیشتری پیرامون ابهامات این حادثه اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روزنامه الراي كويت پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سامانه پدافند هوایی در مقابله با ریزپرنده‌ها در اصفهان تکذیب شد

تسنیم نوشت: یک مقام مطلع گفت: فضا سازی برخی رسانه‌های غربی درباره آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است.

این مقام مسئول تاکید کرد؛ با هوشیاری سامانه‌های راداری و پدافندی مستقر در منطقه، ریزپرنده‌های ناشناس قبل از نزدیک شدن به حریم مناطق حساس مورد هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های غربی و صهیونیستی از جمله نیویورک تایمز پس از عملیات مقابله جویانه وعده صادق که به صورت کاملا موفق انجام شد با جعل اخبار و فضا سازی‌های دروغین در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران در جریان مقابله با ریزپرنده‌های ناشناس در آسمان اصفهان به دنبال دستاورد سازی برای رژیم اسراییل به منظور خارج نمودن صهیونیست‌ها از انفعال ناشی از شکست هستند.

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • پرواز مرغ های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • از نحوه ساخت پهپاد‌های جنگی تا فروش تسلیحات به روسیه در مستند «پرچمدار» + فیلم
  • حمله گسترده اوکراین به نقاط مختلف روسیه با 50 پهپاد/  ناتو تنها یک قدم با اعزام نیرو به اوکراین فاصله دارد
  • حمله گسترده اوکراین به نقاط مختلف روسیه با 50 پهپاد
  • آسیب دیدن سامانه پدافند هوایی در مقابله با ریزپرنده‌ها در اصفهان تکذیب شد