Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@02:39:18 GMT

حضور مدیرعامل بانک ملت در مراسم یوم العباس زنجان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۳۴۹

حضور مدیرعامل بانک ملت در مراسم یوم العباس زنجان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد بیگدلی که جهت شرکت در مراسم یوم العباس در شهر زنجان حضور یافته بود، با شرکت در دسته عزاداری حسینیه اعظم به خیل عاشقان سرور و سالار شهیدان پیوست.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت به نقل از مدیریت شعب زنجان، وی شرکت در مراسم حسینیه اعظم زنجان را افتخار دانست و گفت: خادمی دستگاه امام حسین (ع) افتخاری بزرگ است و اینجانب تا اخر عمر، خود را خادم اباعبدالله الحسین (ع) می دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شهر زنجان و حسینیه اعظم این شهر همه ساله میزبان خیل عظیم عزاداران حسینی است و به دلیل برگزاری پرشور آیین های مذهبی ماه محرم، پایتخت شور و شعور حسینی ایران و دومین قربانگاه جهان اسلام بعد از منا نام گرفته است.

یوم العباس نیز، در آیین های مذهبی زنجان به روز پیش از تاسوعای حسینی گفته می شود و در مراسم امسال، امراله رخشان مدیر شعب استان زنجان و معاونان وی، مدیرعامل بانک ملت را همراهی کردند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مدیرعامل بانک ملت مراسم حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دهمین  هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» امشب، چهارشنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ، نامزدهای هفته هنر انقلاب ، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ، محسن نفر، میلاد عرفانپور و سایر هنرمندان در حوزه هنری در حال برگزاری است.

تاکنون چهره‌هایی چون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب  عنوان هنرمند انقلاب اسلامی معرفی شدند.

اجرای مراسم برعهده رسالت بوذری است پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت کلام الله مجید تیزر مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب پخش شد.

محمدرضا باقری مدیرعامل مجموعه سوره مهر و دبیر اجرایی هفته هنر انقلاب در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره گفت: بیش از هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه طی نظرسنجی که توسط مراکز حوزه هنری انجام شد، نامزد‌های چهره هنر انقلاب را انتخاب کردند و در نهایت ۹۶ نفر انتخاب شدند. پس از آن کار به هیات انتخاب واگذار شد و بعد از طی این پروسه که در برگیرنده جلسات متعددی بود در نهایت ۵ نفر به عنوان نامزد دریافت جایزه چهره هنر انقلاب معرفی شدند و امروز هم چهره هنر انقلاب خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال چهره بین المللی هنر انقلاب هم داریم که امروز در فواصل زمانی مختلف خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود، افزود: این در حالی است که در طول برنامه امشب مراسم قدردانی دیگری هم داریم که خدمت شما عزیزان معرفی خواهد شد.

سپس با پخش تصاویری از هنرمندان پیشگام هنر انقلاب یاد و خاطره هنرمندان درگذشته حوزه هنری انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در ادامه برنامه هم با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نوبت به معرفی برترین رویداد هنر انقلاب رسید که در این بخش انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری به عنوان پروژه برگزیده معرفی شد.

همچنین محمدرضا سرشار در آیین اختتایه هفته هنر انقلاب به عنوان چهره ماندگار هنر انقلاب برگزید شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین آرسیتید استبان ارناندس گررو معروف به «آرس» کاریکاتوریست نامدار کوبایی در آیین اختتامیه به عنوان چهره بین المللی هنر مقاومت برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

این گزارش در دست تکمیل است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • آیین غبارروبی مزار شهدای زنجان به مناسبت روز ارتش
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران