Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:29:19 GMT

کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه زاهدان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۴۲۶

کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه زاهدان توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در نمایشگاه پائیزه زاهدان که از ۲۳ تا ۲۹ شهریورماه دایر است کالاهای اساسی و نوشت‌افزار توزیع می‌شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

نادر میرشکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید ملی، اولویت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پائیزه زاهدان برندهای ایرانی است که با 10 تا 15 درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی راحت خانواده‌ها برای تهیه لوازم‌التحریر عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه تمام اقلام مدارس دانش آموزان از قبیل کیف و کفش، لوازم‌التحریر، کتاب و نوشت‌افزار به مردم عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه پائیزه بیش از 200 غرفه دارد که قیمت‌گذاری بر روی تمامی کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه از سوی کارشناسان اتحادیه‌ها و اصناف انجام‌شده است.

کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه سمنان توزیع می‌شوددوازدهمین نمایشگاه پائیزه در اردبیل گشایش یافتنمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس در زاهدان بر پا شد

وی بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را بازرسان سازمان صمت استان و اتاق اصناف اطلاع دهند.

میرشکار با بیان اینکه علاوه بر لوازم‌التحریر دیگر کالاهای مورد نیاز نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود اضافه کرد: زمان بازدید از نمایشگاه پاییزه ساعت 10 تا 21 است.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند