Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:16:57 GMT

نمایندگان ایران راهی رقابت‌های جهانی تن بال می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۴۷۳

نمایندگان ایران راهی رقابت‌های جهانی تن بال می‌شوند

رقابت‌های جهانی تن بال آزاد جام کرملین، بیست و هفتم تا سی‌ام شهریورماه به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های جهانی تن بال آزاد جام کرملین،  بیست و هفتم تا سی‌ام شهریورماه به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران متشکل از محمدعلی پردل، مهدی راسخی، علی مقصود و هیمن فرجی در این مسابقات شرکت می‌کند. رقابت‌های جهانی تن بال آزاد جام کرملین که یک رویداد رنکینگ فدراسیون جهانی پاکت بیلیارد(WPA) به شمار می‌رود به صورت جداول دوحذفی و تک حذفی انجام خواهد شد.

در این رقابت ها سه میلیون و دویست هزار روبل روسیه جایزه تا نفر 32 تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیلیارد بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی بازیهای المپیک امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان کشورمان در فینال چند ماده در چونگجوی کره جنوبی پیحیری می شود.که در اولین مسابقه فاطمه مجلل پاروزن کشورمان موفق شد با ایستادن در رده سوم ضمن کسب مدال برنز آسیا اولین سهمیه قایقرانی ایران را در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان ۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند. ۵ قایق نخست این ماده سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس را کسب کردند.

در دیگر مسابقه امروز، حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان در فینال B با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، کره، عراق و چین‌تایپه رقابت کرد و با زمان ۷:۱۵.۵۱ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و جایگاه یازدهمی مسابقات را بدست آورد و از کسب سهمیه المپیک جا ماند. در این رقابت نمایندگان عراق، ویتنام و فلیپین به ترتیب اول تا سوم شدند

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

کد خبر 6083905

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد
  • قهرمانی تیم ملوان ایران در ۲۰۰ متر آزاد