Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه تقریبا از سال ۹۳ کلید خورد که به دلیل بروز مشکل در شهرداری در بخش تملک و کمبود بودجه متوقف شده بود.

وی افزود: این پروژه در شرق منطقه یک تهران ( واقع در شمال پایتخت)‌ اتصالی از انتهای آجودانیه را به بزرگراه امام علی (ع) شمال و بلوار اوشان ایجاد می کند که در تسهیل دسترسی شهروندان بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک تهران ادامه داد: این پروژه اینک سه معارض دارد که در ۶ ماه گذشته جلسات متعددی با آنها داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: این پروژه از خیابان ۳۵ متری افتخاری تا عرشه یعنی قبل از اتصال به بزرگراه امام علی (ع) جنوب یک معارض دارد که حاضر به واگذاری نیست و باید از راهکارهای قانونی موجود استفاده کنیم؛ تلاش داریم در سال ۹۸ بلوار افتخاری به امام علی (ع) جنوب راه اندازی شود.

موسوی خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه بعد از عرشه به بزرگراه امام علی (ع) شمال و بلوار اوشان است که پس از اتصال خیابان ۳۵ متری افتخاری عملیات اجرایی آن از سر گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: به دلیل عملیات عمرانی انجام شده طی چند سال گذشته در محدوده این پروژه تقریبا ۲ هزار کامیون خاک و نخاله در حاشیه این پروژه و در جنب بلوار اوشان دپو (جمع)‌شده بود که عملیات انتقال آن شروع شده و فکر می‌کنم حداکثر تا یک ماه آینده ادامه داشته باشد.

شهردار منطقه یک تهران تاکید کرد: امسال ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت تا عرشه این محدوده در نظر گرفتیم.

به گفته وی، هنگام طراحی پروژه در سال های گذشته فکری برای معارضان پروژه نشده بود و بیش از ۲ سال اجرای آن متوقف ماند.

پروژه اتصال خیابان ۳۵ متری افتخاری به بزرگراه امام علی (ع) در شرق منطقه یک تهران واقع شده است.

تهرام/۷۲۴۳/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران راهسازی بزرگراه امام علی شهرداری منطقه یک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد رحیم مرتضوی روز پنجشنبه در جریان بازدید جمعی از مدیران شهری از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه رفع معارضین در مرحله نهایی قرار دارد، گفت: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی نیز با ترافیک مواجه بودند که امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی در این محدوده حاصل شود.

او افزود: ۴ هزار میلیارد ریال برای تملک بخشی از معارضین، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی ارتش و ۸ هزار میلیارد ریال برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال در این راستا هزینه شده ضمن اینکه برای رفع معارضین شخصی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

مرتضوی با بیان اینکه ۴۲ ملک با قیمت ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند، اضافه کرد: ما پنچ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و این درخواست را مطرح کردیم که اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

کد خبر 845494 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - شهری شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان