Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود ثمینی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: باتوجه به پیشرفت جامعه بشری تهدیدات هم افزایش پیدا کرده است از این رو حوزه پدافند غیرعامل با اهمیت می باشد.

وی افزود: به تناسب نیازهای جامعه انتظارات مردم افزایش داشته است بنابراین کسانی که مسئولیت دارند باید به این موضوعات توجه ویژه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از جنگ های جهانی اول و دوم پدافند غیرعامل بیشتر از سایر پدافندها مورد توجه قرار گرفته همچنین در جنگ تحمیلی و بلایای طبیعی این تهدیدات را تجربه کرده ایم و شرایط زیرساختی هم مورد مشاهده قرار گرفته است.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: مطالعه طرح جامع پدافند غیرعامل باید بصورت جدی توجه شود.

ثمینی ادامه داد: بسیاری از دستگاه های اجرایی به نامه ارسالی از سوی پدافند غیرعامل استان پاسخی نداده اند و باید این مورد توجه قرار گیرد چرا که بیشتر این امر مهم به مدیران دستگاه های اجرایی مربوط می شود.

وی یادآور شد: اظهار نظر دستگاه های اجرایی در تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در تکمیل و عملیاتی شدن این طرح نقش دستگاه های اجرایی مهم بوده و مدیران باید بصورت جدی ورود پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط استراتژیک لرستان امیدواریم با همکاری همه جزو استان های مهم و برتر باشیم همچنین در شرایط طبیعی نیاز به پیش بینی و پیشگیری های لازم می باشد.

۷۲۷۳/۳۲۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است