Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@23:41:20 GMT

حضور زنان در دیدار ایران و کامبوج گزینشی خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۷۳۶

آفتاب‌‌نیوز :

« غلامحسین زمان‌آبادی» روز یکشنبه اظهار داشت: این که زنان در مسابقات باشگاهی بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا و مسابقات لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند هنوز به صورت جدی مورد بحث نیست.

وی افزود: حضور زنان در ورزشگاه‌ها در مقطع فعلی برای دیدارهای لیگ برتر با محدودیت‌ها و شرایط خاص روبروست و حتی می‌توانم بگویم به خاطر برخی اتفاق‌ها، مردان نیز با مشکلاتی روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کامبوج هواداران زن به طور حتمی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند اما این که چند سکو و چند درصد ورزشگاه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت به صورت قطعی مشخص نیست.

زمان آبادی تصریح کرد: باید بلیت فروشی دیدار ایران و کامبوج به صورت اینترنتی انجام و متوجه شویم چه تعداد هوادار زن ثبت نام کرده‌اند. بعد از ثبت نام معلوم می‌شود چه تعداد سکو در اختیار زنان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: به طور حتم حضور زنان در بازی ایران و کامبوج به صورت گزینشی نخواهد بود. چطور ممکن است آنها در سایت ثبت نام می‌کنند گزینشی صورت بگیرد؟ هر شخصی که به صورت اینترنتی بلیت تهیه کرد می‌تواند در ورزشگاه آزادی حاضر شود.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: این که هیات چند نفره‌ای از فیفا برای بررسی شرایط حضور زنان در ورزشگاه به تهران سفر می‌کنند موضوعی است که از آن بی خبر هستم و به طور حتم سخنگوی فدراسیون فوتبال در جریان کامل این موضوع است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج در مقدماتی جام جهانی 18 مهر و از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بازی فوتبال ایران و کامبوج زنان ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد