Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی وارنر در شرایط خوبی از نظر فروش قرار ندارد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگیباشگاه خبرنگاران پویا، فیلم «کلاه برداران» با 13 میلیون دلار، هفته قبل  آغاز خوبی را  در 3 هزار و 250 سالن برای افتتاحیه جمعه داشت. از این مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار برای پیش‌نمایش این فیلم در پنجشنبه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که این فیلم بتواند تا پایان این هفته به مبلغ 32 میلیون دلار دست پیدا کند.

این فیلم توانست در هفته قبل در بالای چارت پبش فروش در آمریکا قرار بگیرد، اما به نظر می‌رسد که بعد از فیلم موفق «آن» محصول کمپانی نیولاین و وارنر براز قرار بگیرد که توانسته 40 میلیون دلار را تا اینجا کسب کندو بیش از 12 میلیون دلار آن را فقط در هفته قبل به دست آورد.

این فیلم که به دلیل مخاطبین متنوع و دیدگاه‌های قوی‌ که درباره فیلم وجود دارد، توانسته در سطح بالا بماند، درباره حوادث زندگی واقعی دو زن نیویورکی است که داستان زندگی آنان در مجله نیویورک تایمز 2015 منتشر شده بود؛ آنان داستانی به شیادی و کلاه‌برداری در وال استریت دست می‌زنند. 

این فیلم توسط لورین اسکافاریا نوشته و کارگردانی شده  و در جشنواره تورنتور به نمایش درآمده و ‌طبق اخبار منتشر شده این فیلم با بودجه 20 میلیون دلاری تهیه شده است.

فیلم The Goldfinch نیز از کمپانی وارنر به نظر می‌رسد که می‌تواند در پایان این هفته به سمت صدر جدول باکس آفیس حرکت کند؛ فیلمی که در این هفته توسط منتقدین مورد نقد شدید قرار گرفته بود؛ این فیلم نیز توانست به مبلغ 800 هزار و 700 دلار از 2 هزار و 542 سالن در جمعه، به مبلغی نزدیک به 3 میلیون دلار که پیش‌بینی شده بود برسد؛ یکی از بدترین افتتاحیه‌های فیلم که در بیش از 2 هطار و 500 سالن آغار به کار کند.

وانر براز به غیر فیلم «آن» و «آنابل» در یک بازه زمانی سختی از نظر فروش قرار دارد، زیرا  فیلم The Goldfinch با مبلغ سنگین 45 میلیون دلار ساخته شده و تا اینجا فروش لازم را کسب نکرده است و دو فیلم دیگر او یعنی Blinded by the Light و The Kitchen نیز از فروش خوبی برخوردار نیستند.

The Goldfinch با بازی نیکول کیدمن بر اساس رمان برنده جایزه پولیتزر است و در جشنواره تورنتو نمایش داده شده است؛ البته این فیلم به طور شگفت‌انگیزی توانسته است در امتیازات سینمایی و هنری نمره B را نسبت به فیلم کلاه برداران با B- به دست آورد؛ البته کلاه برداران در راتین تومیتوز امتیاز 87 درصدی خود را نسبت به امتیاز  24 درصدی این فیلم به رخ می‌کشد. با این حساب گویا امتیازات و نمرات برخی از سایت‌ها مانند راتن تومیتز بر فروش فیلم‌ها تاثیر دارد.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود جایزه های سینمایی سینمای جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود جایزه های سینمایی سینمای جهان هالیوود جایزه های سینمایی سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی

به گزارش خبرآنلاین، به طور دقیق‌تر، محققان به کمک آمار، نشان دادند که میانگین کمک‌های مالی به یک سازمان خیریه مستقر در ایالات متحده در مقایسه با چهار هفته قبل و بعد از تغییر در هفته کاری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است. در آریزونا و هاوایی، ایالت‌هایی که محاسبه‌ی ساعات کاری را طبق ساعت تابستانی رعایت نمی‌کنند، کمک‌های مالی بدون تغییر باقی ماندند.

به گفته محققان، بیش از نیمی از افراد، که در بخش‌هایی از کشورهای توسعه‌یافته زندگی می‌کنند، گزارش داده‌اند که در طول هفته به اندازه کافی نمی‌خوابند.

اتی بن سیمون، عصب‌شناس از دانشگاه کالیفرنیا، می‌گوید: «کمبود خواب، تجربیات اجتماعی ما و نوع جامعه‌ای که در آن زندگی می کنیم را شکل می‌دهد».

بن سایمون و تیمش برای بررسی ارتباط میان کم‌خوابی و مهربانی، ۲۳ جوان بزرگسال را به مدت دو شب به آزمایشگاه آوردند. شرکت کنندگان یک شب خوابیدند و یک شب دیگر بیدار ماندند.

صبح‌ها، شرکت‌کنندگان یک پرسشنامه‌ی استانداردشده با موضوع نوع‌دوستی را تکمیل کردند [که احتمال کمک به غریبه‌ها یا آشنایان را در سناریوهای مختلف ارزیابی می‌کند]. به عنوان مثال، شرکت‌کنندگان پاسخشان را به سؤالی با محوریت اینکه «آیا صندلی خود را در اتوبوس به یک غریبه یا به یک فرد مسن واگذار می‌کنند؟» در مقیاسی از ۱ تا ۵ (۱ برای کمترین احتمال و ۵ برای بیشترین احتمال) رتبه‌بندی کردند.

تقریباً ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در روزی که کم‌خواب بودند نسبت به زمانی که استراحت کافی داشتند، احتمال کمتری برای کمک به دیگران نشان دادند!

سپس محققان فعالیت مغزی شرکت‌کنندگان را در یک دستگاه MRI عملکردی مشاهده کردند و فعالیت عصبی هر شرکت‌کننده را در حالت استراحت و کم‌خوابی مقایسه کردند. این آزمایش نشان داد که محرومیت از خواب باعث کاهش فعالیت در شبکه‌ای از مناطق مغز می‌شود که با توانایی همدلی با دیگران مرتبط است.

منبع: sciencenews

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898792

دیگر خبرها

  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.