Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@06:24:59 GMT

توسعه فیبرنوری برای دوربین‌های نظارتی شهر ساری

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۹۷۴

توسعه فیبرنوری برای دوربین‌های نظارتی شهر ساری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری از اجرای پروژه کابل‌کشی فیبرنوری برای نصب دوربین کنترل نظارت شهری در سه راه جویبار این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، یاسر قربانی اظهار کرد: بستر امن فیبر نوری برای برقراری ارتباط در پروژه‌های مختلف الکترونیکی مهم‌ترین زیرساخت مورد نیاز است به همین دلیل یکی از اساسی‌ترین پروژه‌های شهری نصب دوربین‌های کنترل نظارت برای پایش تصویری شهر در حوزه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه کابل‌کشی فیبرنوری برای نصب دوربین کنترل نظارت شهری در سه راه جویبار این شهر اجرا شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با بیان اینکه این طرح یکی از اقدامات اساسی برای ساماندهی و نظم دکل‌ها و همچنین زیبایی منظر شهری و تکمیل پوشش آنتن‌دهی در سطح شهر است، عنوان کرد: برای اجرای این طرح، فضاهایی در شهر پیش‌بینی شده است.

قربانی با عنوان اینکه بدون شک با تجمیع دکل‌ها شاهد ارتباط بهتر در شهر خواهیم بود، افزود: زیرساخت فیبر نوری بین دکل‌ها آماده شده که سرعت ارتباطی را به‌شدت افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه دکل‌های ارتباطی زیادی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات مختلف در جای‌جای شهر بنا شده که دید بصری نامناسبی به شهر بخشیده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد رشد قارچ‌گونه این دکل‌ها هستیم که بدون هیچ ضابطه‌ای در سطح شهر در حال نصب هستند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با اشاره به اینکه طرح تجمیع دکل‌های مخابراتی قرار است برای نخستین‌بار در مازندران و شهر ساری به اجرا درآید، تصریح کرد: با پوششی که این دکل‌ها می‌دهند و تجمیعی که صورت می‌گیرد استانداردهای لازم محیط زیستی و اداره‌کل زیرساخت و ارتباطات رادیویی در این مجموعه رعایت شده است.

قربانی اضافه کرد: سازه دکل‌ها از لحاظ استحکام و زیبایی حائز اهمیت است و زیباسازی شهر از لحاظ کاهش دکل‌های مخابراتی، آلودگی فرکانسی و تمرکز دکل‌های مخابراتی باید مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 389508

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري ساري مخابرات دکل مخابراتی شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بیش از ۲۰۰۰هکتاری کمربند سبز تهران در سال جاری

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ که در قالب یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار، نشان از عددی از موضوع خدمت و زحمت و تلاش دارد که این خدمات اگر کنار هم قرار نمی‌گرفتند اثرات نامطلوب آن را در شهر می‌دیدیم. این پویش‌ها نشان می‌دهد تلاش‌ها در حال انجام است و در آینده با برنامه ریزی دقیق تر، تلاش بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: حفظ فضای سبز با توجه به کمبود آب، در حل مشکل آلودگی هوا بسیار حائز اهمیت است. استفاده از پساب و استفاده از آب‌های زیرسطحی و آبیاری مکانیزه در برنامه کاری ما بوده است. در این دوره کارمحوری در شورا و مدیریت شهری موج می‌زند و کادرسازی انجام شده، این کارمحوری را بیمه می‌کند. در بحث کمربند سبز از ۴۸ هزار هکتار کمربند سبز عبور کردیم و در سال ۱۴۰۳ از ۵۰ هزار هکتار که در برنامه بود عبور خواهیم کرد. در آبیاری آن نیز از آبیاری مکانیزه و زیرسطحی استفاده خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: در بحث باغات از ۱۱۲ هکتار در بحث توسعه باغات عبور کردیم. علاوه بر این، طرح جامع فضای سبز را به شورا ارائه خواهیم کرد و طرح جامع پسماند نیز سال گذشته ابلاغ شده بود.

نظری در حاشیه این برنامه نیز در جمع خبرنگاران گفت: در بحث نوسازی ناوگان پسماند، ۱۴ پیمانکار به صورت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داریم که شرایط احراز و تأیید آن‌ها تجهیز و خرید ماشین آلات بود که اکثر آن‌ها خرید‌ها را انجام دادند که این مساله در حال تکمیل است.

وی درباره آماده سازی بوستان‌ها برای استفاده شهروندان توضیح داد: طبق روال سال‌های گذشته تمهیدات لازم انجام می‌شود و در بحث روشنایی سال قبل تعمیراتی انجام شده و امسال نیز دستورالعمل‌ها در خصوص روشنایی و مسائل ایمنی و سایر خدمات به نحو لازم و شایسته ابلاغ خواهد شد.

نظری در پاسخ به پرسشی درباره بحث احداث هتل در بوستان‌ها نیز بیان کرد: مصوبه‌ای از شورای اسلامی داریم که ۵ هتل در بحث گردشگری و بوم گردی در برخی از بوستان‌ها ساخته شود، این موضوع در حال حاضر در مرحله مطالعه است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: امسال نیز بوستان‌های مادر و کودک ایجاد می‌شوند و تملک باغات در محلات کمتر برخوردار را نیز داریم، در بحث کمربند سبز بیش از۲۰۰۰ هکتار را امسال اضافه خواهیم کرد و به این ترتیب از ۵۰ هزار هکتار پیش بینی شده عبور می‌کنیم.

وی تأکید کرد: از سال ۹۹ تا ۱۴۰۲ حدود ۵۳ بازار میوه و تره بار به شهر تهران اضافه شده و امسال ۱۰ بازار در منطقه ۲ اضافه می‌شود و در سایر مناطق نیز این مساله دنبال می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • سرانه فضای سبز کرج در طرح تفصیلی جدید توسعه می یابد
  • مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم توسعه مغفول ماند
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • توسعه بیش از ۲۰۰۰هکتاری کمربند سبز تهران در سال جاری