Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کاهش قیمت بلیت‌ها از ۲۱ شهریورماه آغاز شده و تمامی ۱۶ شرکت هواپیمایی در حال اجرای آن هستند. تاریخ انتشار: 11:43 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۶۵۰

رضا جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره کاهش قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: کاهش قیمت‌ها از ۲۱ شهریورماه آغاز شده و تمامی شرکت در حال اجرای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همه ۱۶ شرکت هواپیمایی برای تمام مسیر‌ها یک نرخ واحد اعلام کرد‌ند و کف و سقف آن نیز مشخص شده است.

وی گفت: تعیین قیمت بلیت مسیر‌ها بر اساس هزینه تمام شده پرواز یک ساعت صندلی پرواز است و علی رغم اینکه شرکت‌ها این محاسبه را قرار دادند اما، پس از اعلام سازمان هواپیمایی کاهش نرخ ارز را در قیمت‌های جدید منظور کردند.

جعفرزاده با بیان اینکه در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما ۱۴ درصد پایین‌تر از آذرماه سال گذشته است، خاطرنشان کرد: دفاتر و شرکت‌هایی که خارج از نرخ جدید اقدام به فروش بلیت کنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بررسی قیمت بلیت‌های هواپیما در ۵ ماه گذشته حاکی است فروش به طور متوسط پایین‌تر از هزینه محاسبه یک ساعت صندلی پرواز است.

وی گفت: هر زمان قیمت ارز تغییر کند، متناسب با آن قیمت بلیت هواپیما نیز دچار تغییرات خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت بلیت هواپیما ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه

محمدهادی ارباب رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی استان کرمانشاه گفت : در شهرستان کرمانشاه در مجموع ۸۱ پارکینگ در حال فعالیت هستند که خودرو‌های سواری را مورد پذیرش قرار داده و ظرفیت آنها بالغ بر ۳ هزار و ۱۲۰ خودرو بوده و مساحت آنها بیش از ۸ هزار مترمربع است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی استان کرمانشاه عنوان کرد: در شهرستان کرمانشاه پنج پارکینگ طبقاتی در حال فعالیت هستند که ظرفیت آنها ۷۲۰ خودرو بوده و مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع دارند.

ارباب در خصوص بازرسی‌های نظارتی اتحادیه اذعان کرد: از زمان صدور مجوز فعالیت بازرسی آغاز شده و تا زمان بهره‌برداری به صورت مداوم وجود دارد؛ علاوه بر این اتحادیه به صورت غیرمنتظره و دوره‌ای بازرسی و نظارت از پارکینگ‌ها انجام می‌دهد که در صورت مشاهده تخلف، سریعاً مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در صورت نارضایتی و گزارش‌های مردمی، شکایت‌هایی که به اتحادیه ارجاع داده می‌شود، این شکایت‌ها با حضور شخص متشاکی و شاکی به کمیسیون‌های داخلی ارجاع شده و پرونده توسط سه نفر از اعضای هیأت مدیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی استان کرمانشاه با اشاره به نرخ خدمات پارکینگ‌ها تأکید کرد: اتحادیه شرکت‌های خدماتی برای ارائه خدمات بهتر و قانونی پارکینگ‌های سطح شهر در پایان سال با درخواست اعضای اتحادیه نرخ‌نامه‌ای با تأییدیه اتاق اصناف برای ارائه خدمات پارکینگ‌ها مصوب می‌شود.

اربابی خاطرنشان کرد: متصدیان پارکینگ‌ها موظف هستند که نرخ مصوب خدمات را در معرض دید عموم قرار داده که دچار تخلف نشوند، در غیر این صورت عدم نبود نرخ نامه در پارکینگ‌ها تخلف بوده و اتحادیه با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی استان کرمانشاه در پایان ابراز کرد: طبق سنوات گذشته، هر سال به دلیل افزایش تورم و وضعیت معیشتی و با توجه به افزایش حقوق کارکنان پارکینگ‌ها، سال جدید افزایش نرخ داریم و نرخ جدید طی هفته آینده به متصدیان پارکینگ‌ها ابلاغ می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری