Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@23:28:51 GMT

نگاه‌های ۲۶ عکاس در آوای هنر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۳۲۰

به گزارش همشهری آنلاین، وحید معینی، مدیر هنری نگارخانه آوای هنر در این باره گفت: آوای نگاه عنوان این نمایشگاه گروهی عکاسی است که با نمایشگاه‌گردانی محمدمهدی شیروانیان روز جمعه ۲۶ شهریورماه برپا می‌شود.

هنرمندان حاضر در نمایشگاه عبارتند از محسن آشوری، آذین احتشامی، یگانه احمدیان، بهاره امانلو، محمدنصیر باجول‌زاده، مارال توتونچی، سارا حافظی، مریم حسینی، ایده خواجوند، پگاه خزایلی، هانیه ذوالفقاری، محمدرضا رحیم‌زاده، فرزاد زره‌داران، محمدمهدی شیروانیان، مریم شیروانیان، فردین طهماسبی، هادی فاضلی، سارا فتاحی، هدی فراهانی، سحر قادری، حسین قاضی، مهدی کامروا، ایمان محمدی، هانیـه مددی‌کیا، زینب میرابیان و سرمه نیکو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین گشایش نمایشگاه آوای هنر ساعت ۱۶ تا ۲۰ جمعه ۲۹ شهریور در نگارخانه آوای هنر به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بوسنی، بن‌بست پناهی، شماره یک برگزار می‌شود و تا نگارخانه تا سه‌شنبه ۹ مهر هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ میزبان دوستداران هنر است.

کد خبر 454984 برچسب‌ها هنرهای تجسمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • آوای ۵۰۰۰ ساله در لرستان به روایت تسنیم از خنیاگران سرنا
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه