Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال ماشین ‎سازی تبریز مدعی شد که داور دیدار مقابل شهرخودرو پنالتی ۱۰۰ درصد تیمش را نگرفته است. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم ماشین‌سازی روز گذشته (شنبه) در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف شهرخودرو رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این دیدار اعضای تیم ماشین‌سازی به شدت نسبت به عملکرد داور دیدار مقابل شهرخودرو معترض بودند و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی نیز اعلام کرد که این باشگاه از علی میرغفاری شکایت می‌کند.

ماشین‌سازی از داور دیدار با شهر خودرو شکایت می‌کندسه امتیاز شیرین شهرخودرو در تبریز؛ شاگردان گل‌محمدی مقابل ماشین‌سازی به پیروزی رسیدنداعتراض تماشاگران ماشین‌سازی به اشتباه داوری؛ گلزن 3 امتیازی آماده ورود به زمین

شاهین ثاقبی که در دقایق پایانی دیدار مقابل شهرخودرو در داخل محوطه جریمه این تیم سرنگون شد و داور آن را پنالتی تشخیص نداد، درباره آن صحنه می‌گوید: برخوردی که من با بازیکن شهرخودرو داشتم، 100 درصد پنالتی بود. لحظه‌ای که من می‌خواستم توپ را بردارم بازیکن حریف بی‌احتیاطی کرد و پای من را زد اما نمی‌دانم چرا داور آن را پنالتی تشخیص نداد.

بازیکن تیم ماشین‎سازی می‌افزاید: باید هر چه زودتر VIR را به فوتبال‌مان بیاوریم. به هر حال تیم ما هم زحمت می‌کشد و اگر این بازی را می‎بردیم، به رده‎های بالایی جدول می‌رسیدیم و شرایط به کلی تغییر می‎کرد. امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما این‎طور هم نیست.

وی در پایان راجع‌ به روند دیدار ماشین‌سازی - شهرخودرو گفت: پس از شکست یک بر صفر ماشین‎سازی مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران گفت: بازی کاملاً یک طرفه بود اما متاسفانه یک اشتباه بچگانه مرتکب شدیم و بازی را از دست دادیم.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر

کارشناس داوری با بیان اینکه پنالتی اعلام شده برای تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر شمس آذر درست بود، گفت: مدافع تیم شمس باید کارت قرمز دریافت می کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و با قضاوت وحید کاظمی امروز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد.

تورج حق وردی کارشناس داوری در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: کاظمی در چند صحنه دچار اشتباهاتی شد اما اشتباهات او تأثیری بر نتیجه بازی نداشت و به طور کل قضاوت قابل قبولی داشت.

او در رابطه با صحنه‌ای که مهرداد محمدی در محوطه جریمه شمس آذر نقش بر زمین شد و داور پنالتی اعلام کرد، گفت: پنالتی کاملاً درست بود و مدافع شمس آذر مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و داور باید بازیکن شمس آذر را اخراج می‌کرد.

کارشناس داوری در خصوص اتفاقی که در نیمه اول بازی رخ داد و داور پس از مشورت با کمک خود تصمیم خود را عوض کرد، گفت: در آن صحنه بازیکن شمس آذر مرتکب خطای هند نشده بود و به نظرم داور تمرکز کافی را نداشت و کمک کاظمی توانست اشتباه او را به وی اعلام کند. همچنین در نیمه اول گلر شمس آذر در یک صحنه قصد زود آغاز کردن بازی را داشت که بازیکن استقلال مانع او شد و داور باید به او تذکر می‌داد و اعتراض بازیکنان شمس آذر به داور در این صحنه درست بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت