Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال دومین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام باشگاه‌های کشور برگزار شد و رضا کلاسنگیان به عنوان قهرمانی رسید. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان فینال بخش سرطناب این دوره از رقابت ها که امروز (یکشنبه) در سالن سنگ‌نوردی فرهاد همدان برگزار شد، رضا کلاسنگیان از باشگاه سنگ‌نوردی دانشگاه تربیت مدرس تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدامین محمدلو از باشگاه کوه‌نوردی آذران زنجان دوم شد و محمد سلطانی از باشگاه کوه‌نوردی ساسان کرمان عنوان سوم را کسب کرد.

سعید صفری از باشگاه کوهنوردی آزادی آمل چهارم شد، محمدعلی آقاداودی از باشگاه کوهنوردی ساسان کرمان پنجم و علیرضا پیله فروشان از باشگاه سنگ‌نوردی دانشگاه تربیت مدرس تهران عنوان ششم را کسب کرد.

دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور در بخش مردان از روز گذشته با رقابت 128 سنگ‌نورد به میزبانی شهر همدان آغاز شده است.

مسابقات بخش بولدرینگ نیز از عصر امروز در سالن سنگنوردی فرهاد همدان آغاز می شود.

این پیکارها با حضور یازده باشگاه از استان های مختلف کشور به مدت 6 روز در 2 بخش مردان و زنان برگزار می شود.

کسب سهمیه المپیک ساحلی توسط بانوی سنگ‌نوردی ایران

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کوهنوردی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کوهنوردی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ترکیبی متشکل از بهترین ها به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد رفت اما در وزن فوق سنگین در حالی نام امیرحسین زارع دیده می شود که این ورزشکار درسال گذشته هم در مسابقات قهرمانی جهان و هم در بازیهای آسیایی با قدرت قهرمان شد.

به گزارش طرفداری، تیم کشتی ایران در این وزن امیررضا معصومی را هم دارد. مردی که هنوز 20 ساله نشده است اما در مسابقات اخیر ستارگان بسیاری از کشتی جهان مثل مونختورین لخاگواگرل مغول و میسون پاریس آمریکایی را شکست داده است.

سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا امیررضا غافلگیر شد و نتوانست قهرمان شود. بد نیست در مسابقات قهرمانی آسیا برای افزایش روحیه معصومی جوان، او را به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم تا بعد از قهرمانی در رده های مختلف سنی کشتی جهان، قهرمانی در این مسابقات را هم تجربه کند.

معصومی کشتی گیر بزرگی است که به خاطر قدرت زیاد زارع، نتوانسته است دوبنده اول تیم ملی را بر تن کند و به همین دلیل پیشنهادهای تابعیت خارجی هم به او شد که همه را رد کرد. اما اگر می خواهیم معصومی را همچنان در خدمت داشته باشیم بد نیست به او میدان بیشتری برای ارائه توان بسیارش بدهیم که مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مهمترین آن هاست.

ما در این وزن سهمیه المپیک هم داریم و میدان مورد اشاره برای امیرحسین زارع اصلا میدان تدارکاتی قابل توجهی هم نیست. پس بهتر است در مسابقات مورد اشاره امیررضا معصومی جوان را به جای امیرحسین زارع همیشه قهرمان به همراه ببریم تا یک قهرمان دیگر آسیا برای کشتی کشورمان متولد شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان