Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@04:59:23 GMT

آینده نگری "خودروی سیاسی" چین در آلمان!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۵۲۴

آینده نگری 'خودروی سیاسی' چین در آلمان!

خرداد؛ هونگ چی در سال 2018 رشد فروش 600 درصدی را گزارش و فروش 100 هزار دستگاه از محصولات خود را برای سال جاری میلادی هدف گذاری کرده است.
نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت امسال(2019) غایبان بزرگی دارد؛ سیتروئن، پژو، نیسان، تویوتا و ولوو آنهم در شرایطی که نیسان مدتی قبل از کراس اوور جدید جوک رونمایی کرد و برند فوق العاده باکیفیت پولستار از ولوو نیز می توانست بخش مهمی از اخبار نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به هر ترتیب عدم حضور این برندهای مطرح فرصتی را برای نمایش بیشتر، تازه واردها ایجاد کرده که "هونگ چی" یکی از همین موارد محسوب می شود.
هونگ چیهونگ چی را می توان به نوعی متفاوت ترین تولیدکننده خودرو در چین دانست! هونگ چی نام لیموزین تولیدی کشور چین است که احتمالا نمونه های از آن را در تصاویر و ویدئوهای مربوط به جشن و یا نشست های سیاسی مقامات چینی دیده اید. سابقه تولید اولین نمونه هونگ چی به سال 1958 میلادی باز می گردد و این واژه در زبان چینی به مفهوم پرچم قرمز است که باری کاملا سیاسی دارد. از این رو هونگ چی محصولی است که طی تاریخ بارها توسط دولتمردان چینی مورد استفاده قرار گرفته است.

اما در دوران کنونی هونگ چی به عنوان زیرمجموعه ای از گروه خودروسازی بزرگ فاو چین در زمینه تولیدات باکیفیت و همچنین لوکس فعالیت دارد.

هونگ چی در سال 2018 رشد فروش 600 درصدی را گزارش و فروش 100 هزار دستگاه از محصولات خود را برای سال جاری میلادی هدف گذاری کرده است. این برند هم اکنون 2 سدان، 2 اس یو وی، یک الکتریکی و یک لیموزین اختصاصی را در کاتالوگ فروش خود دارد.

 در 8 ماهه نخست 2019 هونگ چی موفق به فروش 52 هزار دستگاه خودرو شده که افزایش 231 درصدی در مقیاس سالانه را نشان می دهد. در ماه اگوست آمار فروش این برند بالغ بر 10 هزار دستگاه بوده است.

در نمایشگاه

اما هونگ چی با دو محصول کاملا متفاوت راهی آلمان شده تا توانمندی صنعت خودروی چین را به نوعی دیگر باز تعریف کند. یک شاسی بلند برقی و یک ابر خودروی هیبریدی سوغات چانگچون(دفتر مرکزی هونگ چی در این شهر قرار دارد) برای شرکت کنندگان در نمایشگاه بوده است!

شاسی بلند برقی E115

این خودرو از همان آغاز نمایشگاه با ظاهر حجیم خود توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده است. طراحی یکپارچه در بدنه به خوبی اجرا شده تا E115 به عنوان یک محصول مفهومی چندان هم نامتعارف جلوه نکند. البته این محصول دی ان ای مشترکی با محصولات قبلی هونگ چی دارد.

هونگ چی اچ اس7 مدل 2019

 هونگ چی ایی-اچ اس3 مدل 2019

گریل(جلوپنجره) E115  طراحی جالبی دارد که در هماهنگی با چراغ های جلو قرار دارد. در طراحی عقب جزئیات زیادی را مشاهده می کنیم که در مجموع ظاهر زیبایی برای این خودروی مفهومی ایجاد کرده اند.

این خودرو مجهز به سامانه چهارچرخ محرک است و شعاع حرکتی آنرا 600 کیلومتر اعلام کرده اند. E115  از فناوری خودران سطح4 استفاده می کند و از حالت توقف طی 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. در رابطه با جزئیات فنی این خودرو هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

منبع: عصر ایران

برچسب ها: خودروی سیاسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: خودروی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد