Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@16:23:23 GMT

درخواست پلیس راهور برای شناور شدن ساعت کار ادارات

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۵۴۲

ساعت 24-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پیش‌بینی می‌شود وضعیت ترافیک در مهر ماه نسبت به ماه قبل ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد که از استانداران خواستیم دو ساعت، ساعت اداری ادارات را شناور قرار دهند تا در روزهای نخست مهر پیک ترافیک نداشته باشیم.

 سردار سید کمال هادیان‌فر صبح امروز در نشست خبری با اشاره به سپری شدن طرح تابستانی، اظهار کرد: در هزار و 47 شهر کشور مراسمات ایام دهه نخست محرم بدون هیچ مشکلی سپری شد و هیچ حادثه‌ای روی نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال جاری براساس آمارهای پزشکی قانونی، بالغ بر پنج هزار و 833 نفر در جاده‌ها و معابر شهری بر اثر تصادف جان باختند که هزار و 436 نفر در شهرها و مابقی در جاده‌های کشور بوده است.

وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد جان‌باختگان ترافیکی مربوط به جاده‌های کشور است و تقریباً 123 هزار نفر در این چهار ماه بر اثر تصادفات مصدوم شدند.

این مقام انتظامی درباره تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس نیز گفت: 122 هزار وسیله با ظرفیت دو و نیم میلیون دانش‌آموز برای جابه‌جایی آماده هستند.

هادیان‌فر با بیان اینکه در کشور 18 میلیون دانش‌آموز و دانشجو وجود دارد، از بهره‌برداری از ظرفیت 11 هزار همیار پلیس در حوزه ترافیکی خبر داد.

وی متذکر شد: 14 هزار نفر نیروی پلیس راهور در شهرها در اول مهر آماده فعالیت هستند و سعی داریم اول مهر را با کمترین گره‌ها و حوادث ترافیکی برگزار کنیم. پیش‌بینی می‌شود وضعیت ترافیک نسبت به ماه قبل 25 تا 30 درصد افزایش داشته باشد که از استانداران خواستیم دو ساعت، ساعت اداری ادارات را شناور قرار دهند تا در روزهای نخست مهر تا روز 10 مهر ماه پیک ترافیک نداشته باشیم.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

 پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های کشور خبر داد و تأکید کرد شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور است.

پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت تا شنبه ۰۸ اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.

محدودیت تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الی ساعت 6 روز شنبه تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت محور کرج ـ چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

- از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

- از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)

- از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

- تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت 6 الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.

ج- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد. در سایت www.rahvar ۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است.

در سایت www.۱۴۱.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده