Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اهواز از امضای موافقت‌نامه ای میان استانداری خوزستان و شهرداری خبر داد که به موجب آن ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی اهواز در نظر گرفته شده است.

به گزارش  قدس آنلاین، موسی شاعری شهردار اهواز شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیان آباد – مهرشهر با ذکر اینکه ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق خزانه برای تکمیل پروژه های عمرانی به شهر اهواز تعلق گرفت، گفت: تامین نیمی از اعتبارات بر عهده شهرداری و نیمی دیگر بر عهده استانداری خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موافقت انتشار 5هزار میلیارد ریال اوراق نیز گرفته شده است.

شاعری اظهار کرد: زیرگذر ۱۸ متری مهرشهر- کیانشهر به طول ۳۹۰ و عرض ۱۷ متر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال ساخته می شود که با تکمیل آن ۵۰ درصد بار ترافیکی منطقه کیان آباد و پل صیاد شیرازی کاهش پیدا می کند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه رونق منطقه مهرشهر را به دنبال دارد افزود: مدت زمان تکمیل پروژه در قرارداد ۱۸ ماه عنوان شده اما با پیمانکار توافق شده که با اجرای کار در سه شیفت، این پروژه در ۹ ماه به بهره براری برسد.

وی یادآور شد: تجهیز پروژه تقاطع زیرگذر ۱۸ متری مهرشهر- کیانشهر انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار انجام می شود، همزمان ۲ پروژه تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری و دانشگاه نیز مجموعا با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درحال طراحی است و ظرف سه هفته آینده کلنگ آن بر زمین زده می شود.

شاعری با بیان اینکه پروژه های عمرانی در شهر اهواز باید ضمن رعایت استانداردها با سرعت انجام شوند افزود: در صورت تکمیل هر سه تقاطع درنظر گرفته شده یک رینگ ترافیکی اهواز احداث می شود که تاثیر بسیاری در توسعه شهری و حل گره های ترافیکی دارد.

شهردار اهواز بیان کرد: نگاه ما به تمام نقاط شهر یکسان است و توسعه نقاط کمتر برخوردار در اولویت کاری قرار دارد.

وی درخصوص پروژه قطار شهری اهواز بیان کرد: معتقد هستیم ادامه ساخت این پروژه با پیمانکار دچار بن بست شده است و باید از این حالت خارج شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار اهواز موسی شاعری متروی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو

جام جم آنلاین - خوزستان، فریبا منجزی پیش از ظهر امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت) با اعلام این خبر گفت: پرونده قاچاق 300 عدد سنسور قاچاق خودرو  به ارزش یک میلیارد و 252  میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را  به پرداخت یک میلیارد و 252 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

 

به گفته وی؛ پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و 572  میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود :  ماموران پلیس فرودگاه اهواز  این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی
  • ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد