Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@21:24:16 GMT

اعلام مصوبات نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۶۵۰

اعلام مصوبات نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال شب گذشته به میزبانی کرمان برگزار شد.

نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور آرش جابری، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان و حامد نجفی راس ساعت 21:30 شب گذشته (شنبه) به میزبانی هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد.

در پایان این نشست مصوبات زیر به تایید اعضا رسید:

1- کلاس توجیهی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال با حضور اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون روز یکشنبه 98/7/14 در مرکز ملی فوتبال برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- همچنین تصمیم گرفته شد جلسه مشترک هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال و کمیته داوران فدراسیون روز دوشنبه 98/7/8 در سازمان لیگ فوتسال برگزار شود.

3- مقرر شد جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری در نیم فصل مسابقاتی لیگ برتر 99-98 به همراه جلسه توجیهی سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری درخصوص مسائل مربوط به داوری روز سه‌شنبه 98/7/30 به میزبانی باشگاه مس سونگون ورزقان برگزار شود./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله های ایران به اسرائیل دفاع از خود بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اقدام جمهوری اسلامی ایران در حمله به اهدافی معین در اراضی اشغالی را مصداق دفاع از خود توصیف کرد.

وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات تنبهیی ایران علیه رژیم صهیونیستی بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل صورت گرفته است و پاسخی به حمله رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق است.

بر اساس ماده ۵۱ منشور در صورتی که یک عضو سازمان ملل مورد تجاوز مسلحانه قرار گیرد، دفاع آن کشور از خود حقی مشروع و طبیعی است. قرار است شورای امنیت سازمان ملل تا ساعاتی دیگر درباره عملیات ضد صهیونیستی دیشب ایران نشست برگزار کند.

پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان هم شورای امنیت نشست برگزار کرد اما با وجود محکومیت این اقدام از سوی بیشتر اعضا، شورای امنیت به علت مانع تراشی آمریکا، انگلیس و فرانسه؛ نتوانست بیانیه ای در محکومیت رژیم صهیونیستی صادر کند.

کد خبر 6078148

دیگر خبرها

  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • روسیه: حمله‌ ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • روسیه: حمله های ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • دفاع دانشگاه خواجه نصیر از حملات شب گذشته به سرزمین‌های اشغالی
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم