Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر روایتی از اتمام حجت رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی درباره مبارزه با فساد مطرح کرد. 

متن کامل بدین شرح است:

شنیده ام آقای رئیسی در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی اتمام حجت کرده هرکس در هر کجا هر فسادی سراغ داره مصداقی گزارش بده رسیدگی کرده و نتیجه را هم به مردم اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و دیگر از این پس ادعای جناحی و سیاسی برخورد کردن را هم نمی‌پذیریم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی توئیتر توئیتر قوه قضائیه مفاسد اقتصادی اتمام آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پنجمین جلسه گروه کاری زنجیره های ارزش راهبردی آذربایجان‌غربی با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور استان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و با محوریت زنجیره های ارزش راهبردی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با بیان اینکه حوزه کشاورزی از معادلات استان قابل حذف نیست  و در حوزه صنعت نیز باید زنجیره هایی مورد مطالعه قرار گیرد گفت: نسبت به مطالعات حداقل ۳ زنجیره طیور، خودروی سنگین و درب‌های ضدسرقت در کنار ۲ زنجیره سیب و گیاهان دارویی اقدام شود تا آذربایجان غربی با این ۵ زنجیره در نمایشگاه حضور داشته باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه به ارائه چهارچوب محتوایی و شکلی نمایشگاه و غرفه استان ها که توسط وزارت کشور ابلاغ شده پرداخته و افزود: با توجه به تجربه سال گذشته و با عنایت به تخصصی بودن موضوع نمایشگاه، انتخاب یک دستگاه استانی به عنوان مسئول برای غرفه آذربایجان‌غربی در نمایشگاه الزامی است.

در این جلسه مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی به همراه بخش خصوصی، مسئولیت طراحی و غرفه آرایی غرفه آذربایجان غربی در نمایشگاه مذکور را بر عهده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • دستور جدید رئیسی برای خیرین