Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محسن قطبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاینات در گفتگو اختصاصی با برنا از میزبان این شهرستان ویژه مسبقات جام خوشه چین منطقه 5 کشور  در حوزه بانوان خبرداد و بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بانوان روستایی و عشایر منطقه 5 کشور در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به دستور وزیر ورزش و جوانان  مبنی بر ترویج و توسعه نشاط و امید و توزیع متوزان امکانات ورزشی در روستاها  و مناطق عشایری گفت: جام خوشه چین مرحله شهرستانی به سه بخش تقسیم شد که در این سه حوزه مسابقات فوتبال، والیبال، طناب کشی، هفت سنگ مهارتی چوبکشی و دو میدانی در وزن های مختلف  در حوزه بانوان و آقایان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  نمایندگان بخش ها به مسابقات شهرستانی و قهرمان شهرستان ها به مسابقات استانی اعزام شدند و موفق به کسب چندین مدال رگانگ شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان چین خراسان جنوبی والیبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی کشور آب های‌آرام بانوان امروز ۳ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ١٨ استان برگزار شد.

۷۳ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور دارند. این مسابقات با رقابت ورزشکاران در مسافت ۵۰۰ متر جوانان و زیر ۲۳ سال آغاز شد.

در کانوی ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال؛ زهرا مطهر از تهران با زمان ۲:۲۳.۸۵ دقیقه، نسترن خیرالهی از اصفهان با زمان ۲:۲۸.۲۱ دقیقه و فاطمه زندی از همدان با زمان ۲:۳۲.۶۳ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال؛ نرجس کارگرپور از گیلان با زمان ۲:۰۵.۶۷ دقیقه اول، هلیا حوصله‌پور از تهران با زمان ۲:۱۰.۰۴ دقیقه دوم و صوفیا پاکروان از البرز با زمان ۲:۱۳.۹۸ دقیقه سوم شدند.

در کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان؛ دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۲.۷۹ دقیقه مقام اول، ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۳۵.۱۸ دقیقه مقام دوم و حنانه حاجی‌پور از مازندران با زمان ۲:۳۵.۵۲ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک ۵۰۰ متر رده سنی جوانان؛ ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۲:۰۲.۰۰ دقیقه مدال طلا، مریم آقایی از تهران ب با زمان ۲:۰۴.۲۴ دقیقه مدال نقره و آیناز گرامی از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۱۰.۰۶ دقیقه مدال برنز را بدست آوردند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال؛ صوفیا پاکروان و ستایش پورتالاری از البرز با زمان ۱:۵۹.۷ دقیقه، هلیا طالبی و فاطمه موسوی از تهران با زمان ۲:۰۰.۵۴ دقیقه و نرجس کارگرپور و سارا سهمانی از گیلان با زمان ۲:۰۲.۵۴ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره رده سنی زیر ۲۳ سال؛ هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از تهران با زمان ۲:۱۴.۴۳ دقیقه اول، صدف زنداستا و فائزه سلیمانی از هرمزگان با زمان ۲:۳۴.۲۸ دقیقه دوم و مبینا بهبود و مهرناز صدیق فرشیان از تهران ب با زمان ۲:۳۵.۸۹ دقیقه سوم شدند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر رده سنی جوانان؛ دنیا جوکار و آوا قدیانی از البرز با زمان ۲:۳۲.۴۲ دقیقه، اسما عاشوری و باران جعفری از تهران با زمان ۲:۴۴.۵۸ دقیقه و فاطمه سالاری پور و نسترن رحیمی از هرمزگان با زمان ۲:۵۷.۷۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر رده سنی جوانان؛ پرنیان شیری و ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۱:۵۹.۰۱ دقیقه اول، فرناز کیانی و مریم آقایی از تهران ب با زمان ۲:۰۱.۹۳ دقیقه دوم و بهار تنها و آرشیدا میهن پرست از البرز با زمان ۲:۰۸.۱۸ دقیقه سوم شدند.

مسابقات با رقابت ورزشکاران در مسافت ۲۰۰ متر در جریان است.

دیگر خبرها

  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود