Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:15:01 GMT

طراح سابق لامبورگینی به هیوندای جنسیس پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۸۱۵

طراح سابق لامبورگینی به هیوندای جنسیس پیوست

فیلیپو پرینی، طراح سابق لامبورگینی، آئودی، آلفارومئو و ایتال‌دیزاین به برند جنسیس گروه هیوندای پیوست. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ اقتصادی خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه کیااخیراً کریم حبیب را با امضای قراردادی استخدام کرد، فیلیپو پرینی،جدیدترین طراح مشهور خودرونیز به گروه هیوندای می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرینی در سمت جدید خود به‌عنوان مدیر طراحیجنسیسدر استودیوی طراحی اروپا انجام وظیفه خواهد کرد و انتظار می‌رود نقشی اساسی در شکل‌گیری خودروهای آینده این برند داشته باشد.

پرینی که وظایف جدید خود را از 16 سپتامبر بر عهده خواهد گرفت، در این زمینه گفت:من عاشق مشارکت در تحول برند جنسیس هستم و مشتاقانه منتظرم که این چالش جدید را با تیم طراحی جنسیس شروع کنم و تخصص و اشتیاق خود را در دسترس قرار دهم.

فیلیپو پرینی با داشتن مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد طراحی خودرو از دانشگاه پلی‌تکنیک میلان، چند دهه از عمر خود را به طراحی در برخی از هیجان‌انگیزترین برندهای خودروسازی اروپا از جمله آلفارومئو، آئودی، لامبورگینیو ایتال‌دیزاین (Italdesign) سپری کرد.

لوک دانکروولک، مدیر طراحی هیوندای در این زمینه گفت: تجربه‌ی کاری زیاد فیلیپو با برندهای لوکس اروپایی، او را به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای رهبری استودیوی طراحی جنسیس مطرح می‌کند و بینش او نقش مهمی در توسعه‌ی هر یک از پروژه‌های آینده ما از جمله طراحی‌های پیشرفته و تولید خواهد داشت.

پرینی پیش از پیوستن به جنسیس و هیوندای، بین سال‌های 2015 تا 2019 مدیر بخش طراحی و نوآوری ایتال‌دیزاین بود؛ جایی که مسئولیت مدل‌های جذابی مثل زیرونو و داوینچی را بر عهده داشت. فیلیپو پرینی از سال 2006 تا 2016، مدیر طراحی لامبورگینی بود و بین سال‌های 2004 تا 2006 نیز به‌عنوان طراح بیرونی و داخلی محصولات لامبورگینی خدمت کرد و در این مدت با معرفی مدل‌های گالاردو، اونتادور، رونتون، استوک، اونتادور J، وننو، آستریون و اوروس در خودروساز ایتالیایی فعالیت داشت. در سال 2003 و 2004، پرینی به‌عنوان طراح ارشد در آئودی فعالیت می‌کرد و در سال 2001 و 2002 مسئول طراحی بیرونی محصولات آلفارومئو بود و در سال 1995 به‌عنوان طراح خودرو شروع به کار کرد.

انتهای پیام/

R1389/P/S77,7,1415/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» به کارگردانی پویا شش‌پری در قالب طرح حمایت از نمایش‌گران جوان و نمایش‌گران کانون در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که برگرفته از کتاب «یک موجود خیلی عجیب» نوشته روندا آرمیتج از انتشارات کانون است، هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» آمده است: صبح یک روز شاد در جنگل، میمون کوچولو سبدی را پیدا می‌کند، اما موجود داخل سبد برای او غریبه است و حالا میمون کوچولو برای پیدا کردن صاحب سبد تلاش می‌کند و در این مسیر با شخصیت‌های مختلفی، چون جوجه کلاغ‌ها، زی‌زی زرافه، قورباغه‌ها، فی‌فیل خان، روبی روباهه، روبرو می‌شود و با مشکلات مختلفی دسته و پنجه نرم می‌کند، اما در آخر شیر خان می‌گوید...

عروسک‌گردانان و صداپیشگان این نمایش احمد خیرآبادی، سمیه بیگی، پریا علیمحمدی، المیرا پارسا، نسا جبین‌پور، حامد رحمن‌پور، محمدیوسف فخریوسفی و پویا شش‌پری هستند.

سایر عوامل نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» عبارتند از: مشاور کارگردان: حسن دادشکر، نویسنده: المیرا پارسا، دستیار کارگردان: فاطمه‌سادات حسینی، برنامه‌ریز: یکتا مقدس‌فر، طراح عروسک: علیرضا حسین‌پور، آهنگ‌ساز: محمد فرشته‌نژاد، طراح صحنه: پریا علیمحمدی و علیرضا حسین‌پور، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح لباس: سمیرا شش‌پری و طراح پوستر: نازنین یزدانی.

   

دیگر خبرها

  • تبلیغ جالب خودروی خودران هیوندای (فیلم)
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • سیاستمدار فرانسوی: تسلیم باج‌خواهی ناتو نشوید
  • جولان تنها لامبورگینی اونتادور پلاک دائم ایران در خیابان‌های تبریز (فیلم)
  • ۵ مورد از قدرتمندترین موتورهای خودرو که تا به امروز تولید شده‌اند(+عکس)
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی
  • با فروش ۴ پژو پارس، لاستیک این خودرو را بخر!
  • آغاز اجرای نمایش «آن بُرد» در تئاتر شهر
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود