Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@07:43:36 GMT

ارتقاء سطح ایمنی کانال و حوضچه بندر شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۹۱۶

ارتقاء سطح ایمنی کانال و حوضچه بندر شهید بهشتی

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پایان موفقیت آمیز مرحله اول عملیات بویه گذاری و نصب علائم کمک ناوبری کانال دسترسی به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ابراهیمی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: با توجه به بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، این عملیات در راستای تامین ایمنی آبراه ها و ورود و خروج ایمن کشتی های با آبخور بالا به این بندر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پس از لایروبی کانال دسترسی، پروژه به آب اندازی بویه های کانال و علائم کمک ناوبری در دستور کار قرار گرفت.
 


ابراهیمی ادامه داد: در این عملیات 4 عدد بویه مشخص کننده محدوده کانال و 2 عدد بویه در محدوده حوضچه بندر شهید بهشتی به آب اندازی شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، تعیین محدوده عملیاتی کانال دسترسی بندر شهید بهشتی را از جمله اهداف اجرای این پروژه اعلام کرد و افزود: بویه گذاری این کانال با تکیه بر توان عملیاتی نیروها و شناورهای ملکی بندر انجام شد.
 


وی در پایان اظهار کرد: در آینده نزدیک با تامین علائم جدید، مرحله دوم به آب اندازی بویه و علائم کمک ناوبری بندر شهید بهشتی اجرایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بدنبال تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس استان با شکایت مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، سریعا نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل فوریت اعزام می‌کند.   کارشناسان اورژانس آقایان کچلانلو و جعفرزاده بعد از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی وی، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار نوزاد دوقلو می‌شوند.   با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر تولد یکی از نوزادن با وضعیت سر و یکی دیگر با وضعیت پا (زایمان بریج)، مدیریت مادر باردار انجام شده و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد دو قلو را در منزل بیمار بدنیا آورده و جان مادر و نوزادان را نجات می‌دهند.   مادر و نوزاد دوقلو بعد از حمایت‌های بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال یافتند.   در حال حاضر، وضعیت مادر و نوزاد دو قلو که هر دو دختر می‌باشند پایدار بوده و دربیمارستان شهید بهشتی چالدران تحت نظر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور