Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:05:49 GMT

بیش از ۴۰۰ برنامه سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۹۳۰

بیش از ۴۰۰ برنامه سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه امام سجاد(ع ) هرمزگان گفت: سال جاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در رده های سپاه و بسیج در سراسر استان هرمزگان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز:اباذر سالاری ،فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برنامه های هفته دفاع مقدس  اظهار کرد:هفته دفاع مقدس برگ زرینی از نظام و انقلاب است که رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بود، به فرموده امام راحل در دفاع مقدس انقلاب مان را به جهان صادر کردیم و ابهت شرق و غرب را شکستیم

وی افزود:دفاع مقدس برکاتی داشت که اگر امروز در صلابت، پایداری و قدرت قرار داریم مدیون دلاوری های رزمندگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بابیان اینکه اگر امروز ایران اسلامی حرفی برای گفتن‌ در حوزه های نظامی دارد از برکات دفاع مقدس است،تصریح کرد: در دفاع مقدس با کمترین سلاح و ادوات نظامی به مقابله با دشمنان رفتیم.

سالاری افزود:با ایستادگی ملت غیور و جوانان در جنگ یک وجب از کشورمان را هم به دشمن ندادیم ، امروز اگر در خلیج تا ابد فارس پهپاد امریکایی توسط نیروهای سپاه منهدم می شود مدیون جوانان و ایستادگی نیروهایمان هستیم.

وی  بااشاره به سرنگونی پهپاد و کشتی نظامی انگلیس عنوان کرد: به دنیا نشان دادیم که اگر بخواهند به خاکمان تعرض کنند نتیجه اعمالشان را خواهند دید، دشمن به توانمندی جمهوری اسلامی بالخصوص سپاه پی برده است که مقابله به مثل خواهد کرد.

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های هفته دفاع مقدس شعار محوری « ما پیروزیم » است، گفت: امسال بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در رده های سپاه و بسیج در سراسر استان هرمزگان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه رژه ملی نیروهای مسلح در دو نقطه کشور، تهران و بندرعباس برگزار می شود، افزود: این رژه با محوریت ارتش و در سه بخش رژه نیروها، رژه ادوات نظامی، رژه هوایی و رژه دریایی و با حضور یکی از سران قوا در نوار ساحلی برگزار خواهد شد.

سالاری برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در بوستان غدیر را از دیگر برنامه ها برشمرد و بیان کرد: بازسازی عملیات خیبر، ارائه توانمندی های نظامی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، مراسم ویژه شامل خاطره گویی، حضور فرماندهان دفاع مقدس، بزرگداشت شهدا، نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس، اعزام رزمندگان نظام مقدس به مدارس، دانشگاه ها و مدارس از دیگر برنامه هاست.

وی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، نمایشگاه عکس و نقاشی دفاع مقدس، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی، تجلیل از سربازان، همایش نقش اهل سنت در دفاع مقدس و تجمع فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس را بخش دیگری از برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد