Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت جهادگران اصفهانی در پلدختر ادامه دارد گفت: احداث و تعمیر ۳۷۵ واحد مسکونی در این شهر به ما واگذار شده است. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ احسان‌الله رضاپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اصفهان به‌عنوان معین شهر پلدختر محسوب می‌شود و احداث و تعمیر 375 واحد مسکونی در این شهر به ما واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین به‌دلیل بارش‌هایی که در ابتدای امسال در استان اصفهان رخ داد و خساراتی به بار آورد، احداث و تعمیر 375 واحد مسکونی در 11 شهرستان استان به سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان واگذار شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان عنوان کرد: به صورت کلی 20 هزار واحد به سپاه واگذار شده است که از این تعداد 11 هزار واحد تا کنون احداث شده است، همچنین در مجموع احداث و تعمیر 750 واحد در پلدختر و شهرستان‌های استان اصفهان به بسیج سازندگی استان واگذار شده است و در صورتی که همه مالکان درخواست تعمیر و احداث بدهند تمامی واحدهایی که متعهد شده‌ایم، انجام می‌شود البته اولویت با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.

لرستان| بازسازی نقاط حساس دیوار ساحلی پلدختر تا پیش‌از آغاز بارش‌ها انجام می‌شودتمام راه‌های ارتباطی مناطق سیل‌زده پلدختر بازگشایی شدارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به مردم سیل‌زده پلدختر‌ + تصاویر

وی گفت: گروه‌های جهادی استان اصفهان پس از پاک‌سازی 22 روستای شهرستان آق‌قلا، به پلدختر اعزام شدند و تاکنون احداث و تعمیر 120 واحد مسکونی را انجام داده‌اند.

رضاپور تصریح کرد: تاکنون تعمیر 286 واحد مسکونی در شهرستان‌های استان اصفهان و پلدختر و احداث حدود 110 واحد در هر دو منطقه آغاز شده است که موضوع تعمیرات تا پایان هفته دفاع مقدس و موضوع احداث تا پایان هفته بسیج به اتمام می‌رسد.

وی گفت: هزینه این تعمیر و احداث واحدهای مسکونی از محل وام مالکین و کمک خیریان تأمین و اجرای آن توسط گروه‌های جهادی استان اصفهان انجام می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای تخصصی شامل کچ‌کار، سرامیک کار، برق‌کار، جوشکار و غیره به  پلدختر اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: هر 10 روز 80 نفر از جهادگران در قالب دو گروه 40 نفری در پلدختر مستقر هستند.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های بهداشتی، ارسال اقلام دارویی و فعالیت جهادگران در ساخت مدرسه در پلدختر یادآور شد: از ابتدای خردادماه تا کنون حدود 2 هزار و 500 جهادگر به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان، اصفهان و سیستان و بلوچستان اعزام شده‌اند که از این تعداد حدود 400 نفر در استان لرستان فعالیت داشتند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در این آیین گفت:‌ برای احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف در مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد طاهری افزود :‌ واحدهای مسکونی فوق در راستای تفاهم نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم احداث و امروز در شهرها و روستاهای شهرستان خواف تحویل متقاضیان شد.

وی بیان کرد: ۸۳ واحد مسکونی مخصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ و بهزیستی طی سالجاری در این شهرستان در حال احداث است.

طاهری گفت: ۹۵۲ متقاضی بهسازی مسکن روستایی برای اخذ تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طی سالجاری به بانکهای عامل معرفی شدند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید