Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:45:48 GMT

نهادهای دولتی و مردمی خدمات را به صورت عادلانه ارائه دهند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۱۱۴

نهادهای دولتی و مردمی خدمات را به صورت عادلانه ارائه دهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر یکشنبه در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت رسانی خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی مسئولیتی را قبول می کنیم باید پاسخگوی مشکلات مردم هم باشیم.

وی با بیان اینکه هر انسان در طول زندگی خود دارای امور دراز مدتی است و در این راستا باید از اکنون برای ۵۰ سال آینده اندیشه کند، افزود: همچنین هر فرد دارای امور کوتاه مدتی بوده که می طلبد هر کدام در جای مناسب خودش انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ای که بی تفاوت باشد، مرده است، اظهار کرد: برخی از مسائل در زندگی انسان ها فوری بوده و نیاز است همانند یک بیمار اورژانسی به آن رسیدگی شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ریشه هر مشکلی نسبت به شرایط آن باید سنجیده و رفع شود، گفت: انسان به هر اندازه که کار کند به همان میزان نتیجه می گیرد.

وی اظهار کرد: اگر از همه ناحیه ها اعم از نهادهای دولتی و مردمی با پوشش عادلانه همه را زیر پر بگیریم دیگر فرصتی برای دشمن نمی ماند که با توزیع چهار کالای کاذب زمینه ماموریت جاسوسی و نفوذ بیگانه را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: انسان وقتی تحت تاثیر برنامه های دشمن قرار می گیرد که در داخل مورد بی محبتی قرار گیرد و در مواقعی مانند بروز زلزله با چهار سخن کاذب پول های میلیاردی را جمع می کند و یک ریال را مصرف نمی کند.

وی با بیان اینکه باید به دنبال راهکارهایی کوتاه مدت باشیم، گفت: اگر مردم احساس کنند که مسئولان با توان جلو آمده اند، به دلیل عزت نفسی که دارند سختی ها را تحمل می کنند.

کد خبر 4718679

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه ستاد عالی رشد اقتصادی استان افزود: با توجه به میزان سرمایه گذاری که در حوزه انرژی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان صورت گرفت مقرر شد که اشکالات فراری برطرف شود و راهکارهای مناسبی برای خرید برق توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

استاندار مازندران همچنین اظهار کرد: قرار شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی را به مشتریان خاص خود بفروشند و همچنین بخش خصوصی با توجه به سال شعار سال جاری در زمینه تولید انرژی مشارکت کند.

وی نقش برق منطقه را برای ثروت افزایی در استان مازندران مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه شرکت زیرساخت نیز مجموعه آورده‌های شرکت زیرساخت در سال گذشته ۱۰۷ با رشد روبرو بود و قرار شد که امسال به صورت جهشی در زیرساخت‌ها مشارکت صورت گیرد.

حسینی پور تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و گفت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.

استاندار مازندران گفت: همچنین قرار شد تراکنش مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ در استان صورت گیرد و اگر مجموعه ذخایر دستگاه پوز این بنگاه در استان صورت نگیرد خدمات ارائه شده به این بنگاه‌ها قطع می‌شود و باید ذخیره مالی بنگاه‌های اقتصادی فعال استان در داخل استان باشد.

کد خبر 6081516

دیگر خبرها

  • سخت‌گیری لازم برای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق صورت گیرد
  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد