Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@21:40:47 GMT

صدور بیش از ۹۰ درصد گواهی های الکترونیک در کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۱۳۲

صدور بیش از ۹۰ درصد گواهی های الکترونیک در کشور

صفحه رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتر با انتشار پیامی از پیشگام بودن مرکز توسعه تجارت الکترونیک در حذف اسناد کاغذی و صدور بیش از ۹۰ درصد گواهی های الکترونیک کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این پیام به نقل از رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با محتوای " مرکز توسعه تجارت الکترونیکی پیشگام حذف اسناد کاغذی در سیستم اداری/ صدور بیش از ۹۰ درصد از گواهی های الکترونیک کشور توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی "، آورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 389528

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تجارت الکترونیک توسعه تجارت الکترونیک اقتصاد دیجیتال وزارت صمت وزارت صنعت معدن و تجارت کاغذ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می یابند. - اخبار اقتصادی -

 محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در نشست خبری اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا اظهارداشت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت  یکدیگر برای همکاری‌های اقتصادی مطلع نیستند بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی های صادراتی در برای شناخت زمینه های تجاری طرفین است.

وی افزود: باکشور های آفریقایی  میتوان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی، واردات مواد اولیه تولید و غیره می توان همکاری مختلفی داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به تخصص ایران در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی چند گروه از قاره آفریقا  برای مذاکرات تخصصی در این حوزه هابه ایران می آیند.

وی تصریح کرد:  در مساله زیر ساخت های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از 30 کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد