Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@21:24:25 GMT

فغانی افتخار آفرید اما فحش شنید!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۲۲۲

فغانی افتخار آفرید اما فحش شنید!

محمد فنایی، پیشکسوت داوری فوتبال ایران، درباره مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا و خداحافظی از داوری فوتبال ایران گفت:‌ امیدوارم هر جا هست موفق باشد. به نظر من نمی‌شود به کار او ایراد گرفت. هر کسی زندگی شخصی و خانوادگی دارد و او خواسته که در خدمت خانواده خود باشد. او که نخواسته به مملکت خود پشت کند. فغانی به فکر خانواده و فرزندانش بود و با توجه به اینکه همه می‌دانیم عمر داوری کوتاه است، او چنین تصمیمی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله حق طبیعی او است و باید به تمام ایده‌ها احترام گذاشت.

او ادامه داد: تصمیم علیرضا فغانی منطقی و عاقلانه است و نمی‌توان به مهاجرت او اشکالی وارد کرد. او کار غیرقانونی نکرده است. فغانی در این مدت افتخار آفرینی زیادی برای ایران انجام داد و در المپیک و جام جهانی و رقابت‌های بین‌المللی مختلف، داوری‌های مهمی انجام داده است اما در اینجا با هجمه‌ها و فحاشی‌های مختلف روبرو شد. گاهی اوقات هواداران فقط منافع تیم خودشان را در نظر می‌گیرند ولی داور مجبور است واقعیات را مد نظر خود قرار دهد و این موجب اختلاف می‌شود. با این وجود به نظر شما چه انگیزه‌ای می‌تواند برای او باقی بماند؟ من معتقدم که باید فرهنگ اخلاق مداری در فوتبال ایران حاکم شود و این مساله نقش رسانه‌هاست که باید این نکته را گوشزد کنند که به نظر من هیچ وقت درست نمی‌شود.

پیشکسوت داوری فوتبال افزود:‌ علیرضا فغانی با این کار خواست زندگی خودش و خانواده‌اش را ادامه دهد و تحصیلات فرزندانش در آنجا جلو برود. فغانی با این تصمیم فضا را برای داوران دیگر فراهم  کرد. ما داورهای بسیار خوب و تحصیل‌کرده‌ای داریم و امیدوارم که آن‌ها بتوانند مثل فغانی برای ایران افتخار آفرینی کنند.

255 251

کد خبر 1299637

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا فغانی کمیته داوران باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سینمای ایران دونالد ترامپ باشگاه استقلال عربستان برانکو ایوانکوویچ رژیم صهیونیستی اسرائیل علیرضا بیرانوند خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان

به گزارش ورزش سه، در دقایق پایانی دیدار ایران مقابل کویت وقتی داور خطا روی سالار آقاپور را پنالتی اعلام کرد، چند نفر از بازیکنان که در تمرینات بهترین عملکرد را از خود نشان داده بودند، شانس بالایی برای زدن ضربه و ثبت نام خود در لیست گلزنان جام ملت‌های تایلند 2024 داشتند اما کاپیتان اصغر حسن‌زاده توپ را در اختیار سعید احمدعباسی قرار داد تا شانس او را برای کسب عنوان آقای گل مسابقات بالا ببرد.

سعید احمدعباسی که روی نیمکت قرار داشت وارد زمین شد و با ضربه‌ای سهمگین گل چهارم ایران و گل ششم خود را در مسابقات به ثبت رساند و دوباره به نیمکت برگشت.

این حرکت حرفه‌ای اصغر حسن‌زاده که خود چهار بار به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده مورد تحسین سرمربی قرار گرفت و او در رختکن از بازیکنان خواست به افتخار کاپیتان باتجربه تیم یک دقیقه دست بزنند.

دیگر خبرها

  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • روزی به افتخار هنر چهارم
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • تراشتگن: اعلام نشدن گل بارسلونا مایه خجالت جامعه فوتبال بود
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم