Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@23:25:19 GMT

بازیگر زن مشهور به زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۲۲۹

بازیگر زن مشهور به زندان محکوم شد

آفتاب‌‌نیوز :

فلیستی هافمن در پی پرداخت رشوه ۱۵ هزار دلاری برای درست کردن تست‌های نادرست دخترش در تست ورود به دانشگاه، به ۱۴ روز زندان محکوم شد.

اخبار چهره ها _ هافمن ۵۶ ساله که در سریال تلویزیونی «کدبانوی‌های وا مانده» بازی کرده و سابقه برنده شدن جایزه گلدن گلوب را نیز دارد. علاوه بر حکم زندان ۱۴ روزه، دادگاه او را به ۲۵۰ ساعت کار در زمینه خدمات اجتماعی محکوم کرده است و به مدت یک سال نیز تحت مراقبت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافمن یکی از ۳۳ والدین ثروتمند و بانفوذی است که در تقلب سراسری ورود به چند دانشگاه معتبر آمریکا نقش داشته است. این افراد، ۲۵ میلیون دلار رشوه دادند تا فرزندانشان به دانشگاه‌های معتبری، چون «ییل» و «جرج تاون» وارد شوند.

او که پیش از این در ماه آوریل به جرم خود اعتراف کرده بود، قبل از این دادگاه نیز بابت رفتارش بار‌ها عذرخواهی کرده است و هفته پیش نیز در نامه‌ای به دادگاه اعلام کرده بود که ترس وارد نشدن به دانشگاه او را گیج و وادار به این کار کرده است.

فلیسیتی هافمن نخستین شخصی بود که در این پرونده محکوم شده است. لوری لافلین نیز دیگر بازیگری است که در این پرونده تقلب شرکت داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین از آذر سال گذشته در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به‌صورت علنی آغاز شد.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ دست به جنایت‌های زیادی در حق مردم ایران زده است؛ کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تاریخی سیاه و ضد بشری را شامل می‌شود که سند قتل‌عام بیش از ۱۷ هزار ایرانی است.

در همین رابطه فرزند شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد آقامیری درباره واقعه ترور پدرش، گفت: منافقین در سال ۱۳۵۷ پدرم را شهادت رساندند؛ پدرم برای اجرای دستور رهبر انقلاب درباره شناسایی سلاح‌هایی که به دست افراد افتاده است، مامور شد؛ وی روحانی مسجد بود و از قبل اعلام کرده بود که پس از نماز مغرب و عشا برای افراد دارای اسلحه کارت صادر می‌شود.

آقامیری، اظهار کرد: منافقین در رکعت دوم نماز مغرب به پدرم شلیک کرده و وی را به شهادت رساندند.

فرزند شهید ترور با ابراز خرسندی از برگزاری دادگاه منافقین، بیان کرد: ما همان سال‌های نخست پس از شهادت پدرم، شکایتی را در دادگاه ثبت کردیم؛ برگزاری دادگاه در زمان حاضر نیز جای امیدواری دارد.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم که منافقین براساس قانون محاکمه شده و به اشد مجازات محکوم شوند.

آقامیری، تاکید کرد: روند باید قانونی طی شود تا منافقین به‌عنوان جنایت‌کارانی که دستشان به خون هزاران ایرانی آلوده است، مجازات شوند.

منبع: میزان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • چهره جدید سپیده بازیگر مشهور قبل انقلاب (عکس)
  • عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد