Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@11:31:19 GMT

اجراي نمايش «فرزند آدم» در فرهگ‎سراي اميد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۲۴۲

اجراي نمايش «فرزند آدم» در فرهگ‎سراي اميد

خبرگزاری آریا- همزمان با دهه دوم ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ، نمایش «فرزند آدم» در سالن خیام فرهنگ‎سرای امید به روی صحنه می رود.
به گزارش آریا؛ نمایش «فرزند آدم» با هنرمندی هنرجویان رشته بازیگری فرهنگ‎سرای امید در ایام محرم و همزمان با دومین دهه سوگواری ها به روی صحنه می رود.
گفتنی است موضوع نمایش «فرزند آدم» حضور همیشگی خداوند در زندگی و توجه ویژه به اهل بیت (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نویسندگی و کارگردانی این نمایش به عهده راضیه رفیع زاده ، بازیگر توانمند نمایش و تئاتر و همچنین مدرس رشته بازیگری در فرهنگ‎سرای امید است و بازیگران آن نیز همگی از هنرجویان رشته بازیگری فرهنگ سرای امید هستند.
اجرای این نمایش از روز شنبه 23 شهریور ماه سال جاری شروع و تا 27 شهریور هر روز از ساعت 16/30 تا 18/30 در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‎سرای امید ادامه خواهد یافت.
علاقه‎مندان برای دیدن این نمایش می توانند به نشانی خیابان 17شهریور شمالی، بالاتر از میدان شهدا ، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای امید مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33302589 تماس بگیرند.
دیدن این نمایش برای عموم آزاد و رایگان است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه خوانسار در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: سپاه پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی داد و صفحه جدیدی از اقتدار منطقه‌ای را رقم زد.
حجت الاسلام رسول خواجه کریمی افزود: پس از تلاش این رژیم غاصب با حمایت برخی از کشور‌های منطقه و آمریکا در مهار این حماسه که ناکام نیز ماندند دشمن عملیات فریب رسانه‌ای را آغاز کرده است.
وی افزود: نبود خسارات جدی به آنها و تهدید به عملیات در کشور جهت ترساندن مردم بخشی از این عملیات رسانه‌ای است.
رییس شورای فرهنگ عمومی خوانسار هم گفت: در حال حاضر وظیفه متولیان فرهنگی و فعالان فضای مجازی مقابله با این هجوم دشمن و اطلاع رسانی و معرفی این شاهکار عملیات‌های نظامی به مردم بویژه نسل جوان در کشور است.

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • اجرای طرح بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • به نمایش گذاشته شدن پهپادهای انتحاری ارتش
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد